Zyxel firmasını arayıp mod değişikliği talebi

merhaba ben şu anda interleaved modda kullanıyorum internetimi türknet müşteri temsilcisi bana zyxel firması ile görüşüp mod değişikliği talebi verebileceğimi söyledi. zyxele mail attım arıyorum fakat ulaşamıyorum ne yapabilirim?

Hocam modem firmasıyla ne alakası var konunun :smiley: Mevzu çok yanlış anlaşılmış. FastPath, interleaved sizin hat modunuzdur. Santralden evinize gelen sinyalle alakalı bir durum. Tanımlaması TT tarafından yapılıyor. Modem üreticisiyle alakası yok. Adamlar gülerler zaten hiç ulaşmayı daha iyi.

1 Beğeni

katılıyorum . (20 karakter)

müşteri temsilcisi bana öyle dedi ama

Yanlış anlaşılma/bilgilendirme olmuş. Modem üreticisiyle, modemle alakası yok durumun hocam.

müşteri temsilcisi bizzat konuştu gerçek ciddi yani mod değişikliğini modem üzerinden zyxel firması yapabiliyor dedi.

Türk telekom yapıyor hocam yanlış bilgi verilmiş.

bu durumda ne yapmam gerekiyor? ben fast moduna geçiş yapmak istiyorum.

Yanlış anlaşıldığını sanmıyorum bu kelime bana da kullanıldı yetkili bir hanımefendi yüksek teknik bilgim var deyip bana modemden kendin ayarla dedi güler misin ağlar mısın bu duruma :slight_smile: Bu arada öyle bir şey söz konusu değil güzel kardeşim hat modunu dslamden ayarlarmaları gerekiyor senin yapabileceğin bir şey yok bende aynı şeyle uğraşıyorum inanma hakkını ara yani.

hakkımı nasıl arayacağım ki ne yapmalyım

İlk önce bizim böyle bir yetkimiz yok, pinge müdahale edemiyoruz, fastpath mod sadece bizde var, modemden ayarlanır, türktelekomda fastpath mod yok, sorun iç tesisatta gibi yalanlara inanmayacaksın. Dslam den hat modumu fastpath mod olarak değiştirilmesi talep ediyorum de. Sokakdaki santral dolabına telekomu gönderip 5 dk ayar yaptıracaklar insanlara 100 takla attıyorlar yalan yanlış ibarelerle.