Yetkililere yazı

Sevgili TurkNet ekibi
Bu yazıyı sonuna kadar okuyun çünkü mail olarak tüm birimlerinizede atıcam yine beni suçlayan bir cevap yazmazsaniz sevinirim.
Arkadaşlar be Apdurrahman baştan beri işlemleri baslatattiran ve sürdüren de benim bakın taraftar müşteri diye bir kavram vardır satışta. Şirkete bağlıdır bir çok sorun yaşar gönülleri alınmak ister şirketten kopmak başka şirketler ile çalışmak istemez bende yönetim kurulunuzun konuşmasına denk geldim ve mantığını sevdiğimden dolayı taraftar müşteri oldum çünkü en uygun fiyata en iyi hizmet sunmayı planlayan bir düşüncesi var fakat satış şirketlerinin prime dayalı çalışmalarından dolayı böyle güzel düşünceler çalışanlar tarafından suistimal edilir bunu çok iyi bilmekteyim. Geçiş sürecimden biraz bahsediyim.
Tarafınızi aradım belgeleri aldım belgeleri babama imzalatip kargoya vermeye gittim birde ne göreyim saat 3 olmasına rahmen calistiginiz kargo şirketinin kotası dolmuş ve gün içinde başka hiç bir şekilde kargo gönderim kabul edilmiyormus bende geri döndüm ve ertesi gün erkenden kargoladim kargom cuma günü elinizdeydi ilk konusmamizda kargo elimize ulastigi gün geçiş islemleriniz başlar gün içinde nakil olduğundan dolayı tamamlanır diye bir ibare konuşulmuştu ki kayıtlardan bulabilirsiniz akşam üstü aradım hayla bir netice söz konusu değil dedim ozaman bana daha fazla sürdüğünü söyleniz neyse dedim sineye çektim internetde bakıyorum ilk günden beri TurkNet pişmanlıktır sözlerini defalarca okumama rağmen bunlarida sihneye çekip neyse dedim cumartesi günü oldu tekrar aradım incelenip aranacaksiniz dendi pazar günü oldu tekrar aradım ve bir iki saat içinde geri aradınız teyit yapıldı işlemleriniz başlamıştır dendi pazartesi bir mesaj oda ne kimlik fotokopisi onaylanmamış bu süreçte belgeleri inceleyen arkadaslarin pazartesiye kadar aklı neydeydi herneyse hemen çekip yolladım ve tekrar aradm islem başladı daha sonrasında tabi hemen olur konustukya akşam üstü yine aradım işlem karşı taraftan onay bekliyor dendi neyse bu süreçlerde hep konuşmamız vdsl hat açılacak dendi müşteri hizmetleri tarafından ve hemen ikinci el bir modem aldım Asus marka çünkü işlemler hemen tamamlanacak dendiği için ben daha cuma gününden modemimi hazır ettim ikinci el aldım çünkü calistigim şirketten işten cirkartildim Koronadan dolayı cebimde 5 kuruş para yok ne biliyim yalan söylendiğini eğer bilseydim sürece internetten daha iyi bir 0 modem sipariş ederdim herneyse arayıp durdum ve çarşamba günü kavga dönüş nakil işlemleri oldu tabi ben havalara uçuyorum hep dendi ya vdsl açılacak diye ana bir baktım hatda adsl sinyali var defalarca düzeltme talebi açtım arandım 48 saat içinde düzeltilir dendi ben tabi seviniyorum karantinaya yüksek hızda inetnertimle girer yayın yapar ne kadar sıkıntı da yaşasam da Türknetin reklamını yaparım diye tabi yine taraftar müşteri üzgün bir şekilde kaldı yine işlem olmadi. Kimbilir nezaman olur arkadaşlar çok kolay bir ürün pazarliyorsunuz çünkü insanlar aktif olarak kullanmakta pazarladığıniz ürünü. Peki nie müşteriyi yaniltmayi tercih edersiniz anlamam ben Türkiye’nin büyük sirketlerinden biri olan bir alarm şirketinde çalıştım ve insanları öle 75 TL’ye ikna etmedim minimumda ikna ettiğimiz rakamlar 195+ kdvlerdi ve aylık odemeydi ürünler de kişinin asla olmazdı fiyat artışları olurdu gibi gibi biz bunlara ikna ederdik ve sizin gibide Bizi aramazlardi biz bulurduk biz baglardik ama siz beni yanıltmaya biran once işlemi yapmak için göz boyamaya çalışıyorsunuz sonuç ne mutsuz müşteri arkadaşlar 1 memnun müşteri bin müşteri getirir 1 mutsuz müşteri bin müşteri götürür adsl kullandığım süreçlerin faturalarını ödemek istemiyorum diye yazdım böyle bir şeyin söz konusu olmadığını söylediniz ozaman nie hemen vdsl acmadiniz yada vdsl açılmama ihtimali vardida bu konuda nie bilgilendirilmedim arkadaşlar hatanız bu müşteri kaybetmemek için eksik bilgi aktariyorsunuz sonuçta müşteri kaybediyorsunuz heryere bu konuyu yazdım da zaten geçecek olanlarda bu konuda bilgi verdim emin olun başta bu konuda bilgilendirilseydim eğer susar geçiş sürecini beklerdim ama bana hattimin vdsl açılacağı bilgisi verildi yazık çok yazık bukadar basit bir işi bukadar güzel düşünceli şirket sahiplerini kaybettiriyorsunuz mantıksal olarak bu konuşmaların hepsi kayittadir kayıtları dinleyin ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız. Sistem babamın üzerine şimdi babama desem bu konuları hemen iptal et der benim üzerime olsa tüketici hakem heyetine çoktan vermiştim yine söylüyorum taraftar müşteriyim ve şirkete çok kırıldım bu konuda gönlümü alicak bir hareket bekliyorum sizden.
Müşteri no:1689373

Tüm yazılarını okudum. Süreç hakkında bilgi sahibi olmuşsunuzdur büyük ihtimalle. TurkNet size VDSL paket vermiştir, ama dediğiniz gibi bilgilendirme eksikliği var. Şöyle ki TurkNet in abone kabul işlemlerini başka bir şirket TurkNet adına yapıyor. Burada TurkNet in bu şirkete “ADSL den direkt VDSL geçişi olmuyor önce aboneye telefon hizmeti tanımlanır sonrasında VDSL port geçişi yapılır” şeklinde bilgi vermesi gerekir diye düşünüyorum. Yine bu süreçte abone süre bilgisi isteyecektir. Ama orada da TurkNet in elini kolunu bağlayan bir durum var. Pandemi sürecinde yaşanan yoğun ev interneti başvuruları ve anlık tükenen portlar son olarak da Telekom un yetersiz saha ekipleri. Aboneye sizi 3 gün içinde VDSL e geçiririz deseler de olmaz 10 gün içinde geçiririz deseler de olmaz. Bende sizin gibi taraftar müşteriyim ve bundan da çok mutluyum. Benim sürecim sizin sürecin biraz daha uzun versiyonu fakat bende ki sıkıntı tamamen olmayan altyapı ile alakalı idi. TurkNet e 4 defa başvuru yaptım 3 ü altyapı olmadığı için süre sonunda iptal oldu. 9 ay sonunda altyapı sorunu kalmadı 4. Başvuruyu yaptım bu sefer de VDSL hizmeti veremeyiz dendi. Başvurumu reddeden Telekom saha görevlisi ile denk geldi konuştuk ve teoride 4. Ama pratikte 5. Başvuruda işlemleri bitirip TurkNet e kavuştum. Üst satırlar da bahsettiğim gibi. Çoğu abone eksik bilgilendirme yüzünden bu sorunları yaşıyor. Emin olun TurkNet bu geri dönüşleri çok dikkate alıyor. Sizin yerinizde olsam bunu da sineye çeker ve VDSL geçişi için beklerdim. Çünkü değecek. Mutlu geceler dilerim.

2 Beğeni

Sonuna kadar okudum, haklı olduğunuz yerler var. Öncelikle ben direk adsl olarak başvuru yaptım, vdsl desteklenmiyor denildi. Perşembe akşam başvuru gönderip dosyaları hazırladım sabah kargoladım cumartesi ulaştı pazartesi hizmetim aktif oldu. Çok kısa süre bekledim, tabii ki bu durum yoğunluğun olmadığı durumdan kaynaklanıyor olabilir. Bende bir arkadaşım önerisiyle katıldım, sonrasında bana vdsl hizmet alabileceğini ve bunu TurkNet 'e sorup öğrenebilirsin demesiyle başvurdum sonunda vdsl 35mbs alabileceğimi öğrendim geçiş yaptım. Buraya kadar her şey gayet normal ve olması gereken süreç. 20.04.2020 tarihinde internetim bir anda kesildi ve gayet sorunsuz çalışan vdsl internetim bir anda modem ip almamaya başladı kayıt açtım TT ekipleri gelip sorun yok diyip gitti (4-5 gün bekledim internetsiz) sonrasında onlar o yanıtı verince interneti düşürmek geldi aklıma 16(adsl) ya düşürdüm bağlantı geldi. TT ekipleri geldi(ben geldiklerini görmedim talepte yazana göre gelmiş :smiley:) sorun bulamadı TurkNet ekipleri geldi sorun bulamadı. En son iç tesisat sorunlu denildi halbuki ev yeni tesisatları sağlam neyse değiştim. Modem vdsl desteklemiyor dediler halbuki destekliyor, bu modem ile hizmet aldım kendilerinden ve garantisi hala duruyor. Neyse modemi aldım yine hizmet düzelmedi, araya kurumsal bir müşteri(abim) vasıtasıyla kurumsal müdür ile görüştüm çok sağ olsun kendisi cidden yardımcı oldu ısrarla beni aramayan TurkNet aradı. Ama yinede çözüme ulaşmadı. Şu anda aktifte 5 destek talebim var (daha öncesine dayalı dolu talebim var hiçbiri çözümsüz kapandı) 13.05.2020’de vdsl başvuru yaptım hala bekliyor. Yani benim yaşadığım sorun hakkında bilgide verilmiyor sonitel sorunu denilip geçiliyor.
Bende sizin gibi mağdurum ve turknetin çalıştırdığı destek elemanları kopyala yapıştır yapıp sorunu anlamadan dinlemeden boş kayıtlar açıyor TT ekibine.
30 gün sabır ettim bir 30’da ederim ama sonunda iptal kaydını veririm ne olur getirdiğim tüm müşterileride alır öyle giderim.