Yeter artık

TurkNet 'e geçtiğimden beri 1 gün düzgün internet kullanamadım 2 gündür internetim yok ankastre sıkıntısı dediler bizde internetçi çağırdık bakalım diye adam tt bilerek yapmış falan dedi neyse çözdük sorunu çözdü neyse 1 saat sonra yine sonra geldi şimdi yine gitti gelmedi hala yeter artık gerçekten bir kere şu interneti düzgün kullaniyim ya

Oimden destek kaydı açtınız mı?
Destek kaydında ne söylendi tekrar gittiğinde ?
Arıza kayıtlarında yazılan teknik detayı paylaşırmısınız?
Birde modem arayüzünüzden hat değerlerinizi paylaşırsanız inceleyelim.
En azından sorunun ne olduğu hakkında az da olsa bilgi veririz size ona göre bir yol çizersiniz.
Çoğu bölgede TT baştan savma iş yapıyor uğraşmamak adına.

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 05-08-2021 19:54:54

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 06-08-2021 12:19:00

Arıza ID :

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

İş Emri ID :

İş Emri Durum Açıklama : Arıza ile ilgili kontroller yapılarak çözümlenmek üzere bir üst ekibe eskale edilmiştir

Log : SAHADA FİZİKSEL SORUN TESPİT EDİLMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : Kontrol

İşlem Sonuç Grubu : Kontrol

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

bu çözüm yapıldıktan sonra internetim kesildi modem sayfasında telefon kablo bağlantısını kontrol edin diyordu

hat değerlerim gözükmüyor

ve bunlar başladığında 50 megabit olan internetim 35e düşürüldü snr margin değerim 50 megabitte 17iken şimdi 13 oldu 35 megabitte

DSL sinyali geldi mi şu an?

hayır gelmedi 20 karakter

dediğim gibi ilk 35 megabite düştü hızım sonra internetim kesildi snr marginde yeterliydi 50 megabit almak için ve upload 8den 2ye düştü yine snr marginin yeterli olduğu şekilde

Saha çalışması var veya bir arıza oluşmuş ama bunun sizinle ilgisi yok. Ya ara bağlantılardan biri koptu yada kopartıldı yada bakım çalışması var dicem de bakım olsa yazardı.
Devre numaranızı not edin sonra sormadan değişebiliyorlar. Ne demek istediğimi anladınız.

çalışma olsa haberim olurdu port değiştirilmesi olmuş olabilir mi olduysa nasıl öğrenirim çünkü 50 megabiti destekleyen hat bi anda 35 megabiti zar zor desteklemeye başladı

Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü’ nden bilgi alabilirsiniz.

böyle bişey olması mümkün mü bize sorulmadan portumuzun değiştirilmesi

TT Ekipleri tarafından çalışma vb. durumlarda değiştirilebiliyor.

bağlı olduğum müdürlüğü nerden öğrenebilirim

Çok kolay yöntem söyleyeyim sana.

kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula

Buraya gir.
Referans numarası kısmına arıza kaydındaki iş emrinde yazan kodu gir.
Ardından alttaki kutucuğa doğrulama kodunu doldur. Sorgula.
Detay yazan kısmın altındaki + işaretini tıkla aşağıya doğru bilgiler çıkacak.
Orada yazan müdürlük kısmındaki yazan yer senin bağlı olduğun müdürlük.
Sanırım bundan sonrasını bulabilirsin =)

image
kablo su almış kabloyu kestik biraz şimdilik pazar günü yeni kablo çekeceğiz bu arada o hız düşmesi kablodanmış

Merhaba. Nexans, Erse, Reçber marka kablo kullanabilirsiniz.
Not: Bağlantılarınızı, YAK1 ile yapın ve ek, dsl prizi ve splitter kullanmayın.(mecbur değilse)

kablo yenileyince adam snr margin değeri 17lere çıkabilir dedi bu çıkarsa 75 almam mümkün mü altyapımı sorgulayınca 50 çıkıyor