Yerel ISS'ten altyapı talebi

Merhaba,

Ülkemizde yerel altyapı sağlayıcısı ve TurkNet’in ADSL ve VDSL için bildiğim kadarıyla tek bağımlı olduğu şirket Türk Telekom A.Ş.'ye doğrudan Türk Telekom A.Ş. müşterisi olmayanlar altyapı talebinde bulunmak için dilekçe iletemiyor. Türk Telekom Bölge Müdürlüğü, bu talepleri Türk Telekom Müşteri Hesap No ile yaptırıyor.

TurkNet bizim yerimize, kurumsal düzeyde toptan port kiraladığı, bakım ve destek sözleşmesi imzaladığı Türk Telekom A.Ş.'ye altyapı iyileştirme (ADSL’den VDSL’e dönüşüm veya FTTH altyapı talebi vb.) talebinde bulunabiliyor mu?

Evet sanirim şikayet olarak TurkNet 'e iletirseniz Fiber altyapi talep istediginizi TurkNet TT ye iletebilir fakat Tt gene kendi musterisi olmadiginiz için dinleyecegini pek sanmam
Genede talep iletin

TurkNet 'e talep edemez onunla ilgisi yok turknetin kendi yerel altyapisi gigafiber var bunun icin il ilce verip sorular talep iletir ama yerel saglayici telekomun altyapısı icin mudurluge gidip dilekce vermesi gerek hic altyapi yok ise fiber getirme olanagi yuksek oluyor bakirla ugrasmiyolar

Merhaba @caner, bu sizin özgür alanınız. Yerleşik operatör sizin tüm taleplerinizi alır. Siz bu konu için dilekçenizi iletip bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğüne giderek talebinizi yazılı bir şekilde de iletebilirisiniz.

Çünkü günün sonunda altyapı geliştimeleri yerleşik operatör tarafından yapılıyor ve kullanıcıların talepleri ile doğru orantıda ilerlemeye çalışıyor.

2 Beğeni

Tam olarak söylediklerinizin tersi gerçekleşiyor. TT bölge müdürlüğüne giderek talebimizi yazılı iletemiyoruz. TT, bu talebi TurkNet’in (“İŞLETMECİ”) yapması gerektiğini söylüyor.

Altyapı geliştirmelerinde tasarrufun yerleşik operatörde olduğu konusunda tüm taraflar mutabık. Fakat yerleşik operatör, kiraladığı altyapıyı kullanan işletmecilerin, kendi kullanıcılarının taleplerini hizmet aldıkları tarafa (Türk Telekom) iletmeleri gerektiği şeklinde uygulama yapıyor.

1 Beğeni

Yaptıkları doğru değil… Demek ki her bölgenin kendi farklı kararları var :frowning: Bizim bir çok müşterimiz altyapı taleplerini bölgesinde bulunan TT bölge müdürlüğüne iletebiliyordu.

EFG hocam, elimizde bu konuda haklarımızı gösteren bir belge olsa çok iyi olurdu

Siz bize OİM üzerinden bir destek kaydı açın. Arkadaşlarıma bu bilgiyi verelim. Bir şeyler yapabilir miyiz konusuna arka planda bakalım.

@EFG ben de başvururken arkadaşın yaşadığı sorunu yaşıyorum

@EFG ne yapmam gerekiyor ?

Merhaba,
Altyapı sorumluluğu ülkemizde Turk Telekom da olduğu için başvuruları Telekom İl Müdürlüğü ne yapmak gerekiyor. Ama başvuru yapmaya gittiginizde size nereden hizmet alıyorsanız oraya başvurun diye başınızdan sallıyorlar. TurkNet e yada diger İss lere soylediginize Turk Telekom ile görüşün deyip labirentin içine giriyorsunuz.

Çözüm şu. TT Ceo su Ümit Önal a twitter ve LinkedIn uzerinden yazacaksınız. Direkt olarak üst yöneticiye şikayet yazdığınız için 10 dk içinde arayıp başvurunuzu alıyorlar ve İl Müdürlüğü ne gitmenize bile gerek kalmıyor. Bu yöntemi @Axofhell Osman arkadaş tavsiye etmişti. Bana linkedin üzerinden cevap gelip 10 dk içinde aramislardi. Basvuruyi aldik dediler ve bekliyorum. İnsallah faydasi olur

1 Beğeni

Linkedin linki atabilirmisim @ahmetmelih

Özelden yazdım linkini.

Teşekkür ederim. (20 karakter)