Yeni altyapi sorunu

Altyapi calismasi oncesi;

Screenshot_20211004-185558_WhatsApp

Altyapi calismasi sonrasi;

20211004_184855

Download hizim neden bu kadar düştü? Soylenilene gore yukselmesi gerekirken?
35mbps hiz aliyormusum onceden 80 e cikarmislar. Ama sonuc bu ??

Bu durum hakkinda bilgi verebilecek veya yardimci olabilecek birisi var mi ? Turknet i aradigimda bir sonuc bulamiyorum ve online islemler bölümünde kayit actirdigim yere yazmama ragmen kimse cevap vermiyor.

Merhaba, modem arayüzünden bizimle DSL değerlerinizi paylaşır mısınız?

Tabiki eve gittigimde paylasacagim. Benim cekincem, bir zamanlar kendi altyapilarina gecmisti sanki turknet ve ondan sonra baya bi yukselme oldu dgerlerde. Cok iyiydi. Simdi download degerinin dusmesiyle aklimda turk telekom altyapisina geri mi döndük sorusu geliyor

Upload değerinden anlaşılacağı üzere VAE geçirilmemiş yani YAPA üzerinden hizmet alıyorsunuz. Çalışma sırasında hizmet aldığınız kabloya zarar verilmiş olabilir destek kaydı açtıysanız temsilci gerekli incelemeyi yapacaktır.

1 Beğeni

Destek kaydim acik ancak kimse bir sey soylemiyor.

Yapa ve vae farki nedir ?

24 saat içinde dönüş sağlanacaktır.

YAPA’ da santralde bulunan TurkNet’ e ait cihazlar üzerinden hizmet alırsınız bundan dolayı TT tarafından yapılan sınırlamalar bulunmaz.
VAE’ de Türk Telekom altyapısı üzerinden hizmet sağlanır bundan dolayı maximum 8 Upload ve 100 Mbps Download verilebilir.

Benim simdi be yapmam gerekiyor ? Ve bu sorunu cozmek icin konusabilecegim bir telefon numarasi yok mu turknetin ?

Destek kaydınız üzerinden aranmak istediğinizi belirtirseniz temsilci tarafınıza ulaşacaktır.

Tamam kusura bakmayin fazla bilgim yok. Son bir sey daha sorucam. Destek kaydina ne yazmam gerekiyor ?

Estağfurullah istediğinizi sorabilirsiniz yardımcı olmak için buradayız :hugs:
Destek kaydına “Telefon numaram üzerinden tarafıma ulaşır mısınız? Sesli destek almak istiyorum.” şeklinde yazarsanız temsilci kayıtlı numara üzerinden sizi arayacaktır.

Umarim dönüş yaparlar. Tesekkurler :slight_smile: bu sabaha kadar hicbir sıkıntım yoktu. Birden internetimi kesip yeni altyapiya gecmeniz lazim denildi. Yani biraz pis kokular geliyo burnuma. Bilerek ttnet altyapisina gecirilmek gibi.

@Darkcrak Merhaba, sanırım burayı istemiştiniz.

image

1 Beğeni

Hat zayıflama fazla . :thinking: kablonun eklerini açık olarak mı kullanıyorsun. Cat 6 mi kullanıyorsun

Rica etsem modeminizi ankastre’ye bağlayıp DSL panelindeki verileri bizimle paylaşır mısınız?

Sorun iç hat kaynaklı değil bence aynısı benimde başıma geldi VAE geçince düzeldi. Port kaynaklı ise santralden direkt düzeltilecektir.

2 Beğeni

Şimdi :slight_smile: öncelikle kablo ekleri açık değil. Tam olarak bilmemekle birlikte sanırım cat6 kullanıyoruz.
Modemi ankastreye bağlamak nedir ? :slight_smile: ve sonrasında DSL panelindeki verileri nasıl göreceğim ?
Baran bey in dediğine gelecek olursam da, şu ana kadar hiçbir problem yok. Bugün TTNet kullanıcıları internet kullanamıyor sanırım. Onun bi etkisi olabilir mi ? Veya 2-3 hafta önce bir çalışma yaptılar. Kaldırımları flan kaldırıp. Fiberin geldiğini söylediler. O sırada kablolara zarar verme olasılıkları var mıdır ? Öyle bir durum var ise 2-3 hafta sonra mı bu yansır ? Çünkü o işlemden sonra yine bugüne kadar hiçbir sorun yoktu internetim kesilip yeni altyapıya geçirilmeme kadar.

Binanızda bulunan internet dağıtım kutusuna ankastre denmektedir. Hat arızası iç hat mı dış hat mı kaynaklı olduğunu tespit etmek adına bu yöntem kullanılmaktadır. xDSL İstatiklerini modem arayüzünden görebilirsiniz ancak bu aşamada buna gerek olduğunu düşünmüyorum.


Çalışma sırasında kablolara zarar gelmesi sonucu bu şekilde hızda düşüş yaşanabiliyor, veya bölgede çalışma bitmemiş olabilir. Bir süre daha bekleyelim bu sırada süreci hızlandırmak adına bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçip çalışma olup olmadığına dair bilgi talebinde bulunabilirsiniz.

Maalesef süreç uzayabiliyor.