Bugün itibari ile yeni abonelik başlattım. Hat değerlerim sanki bana düşük geldi. Altyapım santrale 9 metre 100 mbs vdsl destekliyor. Bakıp yardımcı olabilirmisiniz. Modemim keenetic marka.
Şu anda hattınızın desteklediği maksimum hız 68Mbps.Hat değerleriniz iyi durumda.
Merak ettimde hat değerlerine nereden bakıyorsunuz
Atanabilir hız 8 snr de max alacağınız hızı belirtir. Bağlantı hızı şu an hattınızın bağlı olduğu hız.
Hattının kalitesi etkiler gürültü marjını ankastreden modeme kadar gelen kablon cat6 mı
Normal telefon kablosu.
Ankastreye direk modemi bağlama şansınız varsa bağlayıp değerlere bakın değişme olursa iç tesisatınızı yenilersiniz
Tamam bir deneyim bakalım. Becerebilirsem buradan dönüş yaparım.
Hat değerlerini bekliyoruz ona göre sorunun nerede olduğunu buluruz
Arkadaşlar şimdi buradan bana ait olan kabloyu bulup modememi bağlamam gerekiyor? Ek yapsak sıkıntı oluyor mu?
Herkes kablosunu cat6 olarak çekmiş zaten. Bi sizinki mi eski bakır kablo?
Ayrıca evet hocam buradan sizin dairenin hattını bulup ucuna jack çakarak modeme takmanız lazım.
Hazır rj15 çakılı kablonuz varsa onla test edebilirsinir kendi hattınıza bağlayıp
Modemi ankastreye bağladım. Hiç hız değişikliği olmadı. Sıkıntı portta olabilir mi acaba?
Bağladıktan sonra hat değerlerinin resmini atabilir misiniz ankastreye bağlı iken olan hat değerleri önemli
İç tesisatınızda sıkıntı yok online işlemler üzerinden arıza kaydı oluşturun dış tesisat kontrol edilsin bir arıza varsa düzeltilir
Hemen oluşturayım teşekkür ederim ilginiz için.
Bugün üst pakete geçişim gerçekleşti. Gürültü marjı için TurkNet benden önce arıza kaydı açmış. Türktelekom sorun yok demiş. Yeni hat değerlerim bakabilirmisiniz.