Yeni abonelik sorunu. Zorla kurulum ücreti alma.

“Mevcut aboneliğiniz bakır altyapıda ancak adresinizde fiber altyapı da bulunuyor. Aboneliğinizi teknik sebeplerden dolayı online olarak tamamlayamıyoruz. 0850 288 8080 numaralı satış destek hattımız üzerinden işleminizi tamamlayabilirsiniz.”
Hatasını veriyorlar halbuki evde fiber var. ilk başta o modemi biz kiralar diğer firmadan direkt teslim alırız dediler sonrasında böyle hata alıyoruz diyip kurulum ücreti çıkartıyorlar. Kuruluma yine TT ekibi gelecek daha önceki firmadan da gelenler TT çalışanlarıydı bu nasıl mümkün oluyor. evde fiber var ama bakırmış bakır olsa nasıl fiber olacak . muhatabda yok.

Merhaba, GSM numaranızı DM üzerinden bizimle paylaşır mısınız? Sizinle iletişime geçeceğiz.