Yeni abonelik aktivasyon bekleme sorunu

Dün saat 16.30’da Türk Telekom ekipleri evime gelip modem kurulumunu tamamladılar. Birkaç saat içinde veya en geç 24 saat içerisinde internete erişebileceğimi söylediler. Aradan 30 saate yakın süre geçti internetim hâlâ yok. Ne arayan var ne soran. Hızlı işlem hattını aradığımda “Abonelik işlemlerinize başladık ama başvurunuzda hata oldu, sizin birşey yapmanıza gerek yok biz ilgileceğiz, e posta SMS vs bilgilendireceğiz” diyor. Saatlerdir ne SMS var ne e posta daha olaya hiç bakılmamış bile. Müşteri temsilcisi de bakılınca haber verilecek diyor daha şimdiden böyle olması şaşırttı. İnternete acil ihtiyacım var eğer süre gecikecekse bilmek istiyorum… Eğer hata düzelmeyecek ise aboneliğimi iptal etmek istiyorum.

Fiber altyapı mı kullanıyorsunuz yoksa vdsl mi ?

Fiber altyapı mevcut

Aradaki fiberin bağlı olduğu gpon cihazında los ışığı kırmızı mı yanıyor ?

Dediğinizi tam anlayamadım ama. Modem üzerindeki ışıklardan mi bahsediyorsunuz

Tüm ışıklar stabil yanıyor. Sadece modeminize TurkNet’in vermiş olduğu id ve şifreyi gireceksiniz.
Keyifli kullanımlar dilerim.

Online işlemlerde modem kullanıcı adı ve şifre var. Onu girerseniz sanırsam hattınız aktif olur. Aktif olmuyor ise TurkNet tarafında IP sorunu olabilir tam emin değilim. @EFG @Baran yardımcı olacağını düşünüyorum.

Online işlemlere girdim. Aktivasyon sürecinize başladık başladık yazıyor. Benim yapabileceğim birşey yok gibi sisteminizden kaynaklı bir sorun galiba. Ne yapabilirim

Online işlemlerde solda sekmede modem kullanıcı adı ve şifre kısmı var. Onu modeme giriniz.

Şuan internetiniz var gözüküyor. Sadece kurulum yapmanız gerekiyor modeme.

internet ışığı yanabilir bu internetin olduğu manasına gelmez. Siztem üzerinden onay verilene kadar aktif olmaz. Ara ara deneyin eğer ayarlar yapıldı ise başka birşey yapmanıza gerek yok. Sistem üzerinde bağlantınız aktif edildikten sonra ip alacaksınız. Onu da TT yapacak. @Tahaktas