Yeni abone kaydı

Merhabalar 2 gun önce suanki kullandığım internet saglayicimi degistirip TurkNet 'e basvuru yaptim butun evrak onaylari sesli onaylamami yaptiktan sonra islemlerimi kontrol ettigimde “Bağlantı işlemlerinize başladık” aşamasında “Başvuru aşamasında hata oluştu” diye bir hata mesaji mevcut bu konuyla ilgili size bilgi verilcektir yaziyor ama bana herhangi bir bilgi vs verilmedi bende zahmet edip musteri hizmetlerini aradim.Bu durumla ilgili talep oluşturulduğunu ve beni bilgi için arayacaklarını soylediler.Sonuc olarak arayan soran yok ve mail geldi aynen şu şekilde “Onayınıza gönderdiğimiz destek kaydına 48 saat içerisinde işlem yapmadığınız için kaydınız kapatılmıştır. Destek ihtiyacınız devam ediyorsa Online İşlemler’den yeni kayıt oluşturabilirsiniz.” fakat bana herhangi bir onay vs bilgi hiçbir şey ulaşmadı konuyla ilgili lutfen detayli bir bilgilendirme tarafıma yapılabilir mi? Abone numaram 29198***.

Merhaba, sorununuzu arka planda ilgili birime ilettim, gerekli kontroller sağlandıktan sonra size bilgi vereceklerdir.

Selamlar @Anil.Gunes, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Mevcut sağlayıcınızın geçiş talebini reddettiğini görüyorum. Arka planda ekipler görüşerek durumu çözecektir. Online İşlemler - TurkNet üzerinden 48 saat boyunca yanıt verilmeyen kayıtlar otomatik olarak kapatılır. Aktivasyon süreciniz ortalama süre içerisinde devam ediyor. En kısa sürede tamamlanacak :handshake:

Benim Herhangi bir belge veya bir islem yapmam gerekiyor mu? tam olarak ne zaman sonuclanir

Sizin yapmanız gereken bir işlem yok. Ekipler arka planda gereken tüm adımları atıyor. Herhangi bir ret-hata durumu olmadığı taktirde aktivasyon süresi ortalama 6 iş günüdür :handshake: