Kısa bir süre önce başlayan kesintiden etkilenen müşterilerimizin olduğunu gördük. Kesinti süresi boyunca bağlantı problemleri ve online işlem merkezine erişim sorunları yaşanabilir. Hızlı bir şekilde üzerinde çalışıp kesintiyi gidermek için arka planda çalışıyoruz. Bu süre zarfında arıza şikayetlerini ve çözüm önerilerinin bu başlık altında toplanmasını rica ediyoruz.
Güncelleme < Çözüldü
Merhabalar, DNS servislerimizde meydana gelen ve bir kısım kullanıcımızı etkileyen kısa süreli sorunu çözmüş bulunmaktayız. Internet hizmetimizi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz. Sorun yaşamaya devam eden müşterilerimizin Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden destek kaydı oluşturmasını rica ediyoruz
Hızlı çözüm için dns adresi olarak 1.1.1.1 veya 8.8.8.8 vererek internet erişimini sağlayacaksınız. Sorun anladığım kadarıyla ISP içerisindeki (özellikle) DNS sunucuların bulunduğu IP bloğundaki routing yapısıyla ilgili. İçerde Routingsel bir loop var. Muhtemelen kısa sürede çözeceklerdir.
Merhabalar, DNS servislerimizde meydana gelen ve bir kısım kullanıcımızı etkileyen kısa süreli sorunu çözmüş bulunmaktayız. Internet hizmetimizi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz. Sorun yaşamaya devam eden müşterilerimizin Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden destek kaydı oluşturmasını rica ediyoruz
Evde direk modeme kablo ile bağlı cihazlarda sıkıntı yok diye, sadece wifi ile erişimi olan cihazlarda DNS aktifti, benim ufaklık yklaşık yarım saat önce baba nette sorun var deyince, kendi telime baktım, sorun yok dedim. Ama sonrasında tüm bğlı cihazlarda DNS i aktif hale getirince net geldi.
Neden hiç bir yetkili yardımcı olmuyor arıza kaydına sorun çözüldü yazıp bıraktılar dsl ışığımın hala düzelmediğini söyledim 3 saat geçtiği halde arıza kaydına cevap vermediler burda sorunumuz çözülmedi yazıyoruz kimse yardımcı olmuyor neden yapıyosunuz bunu ya yardımcı olmak çok mu zor