Merhaba modeminize yazılım mı attınız?
1 ay once fıremware guncellemesı yapmısıtm sabah ınternet kullanıcı adım ve sıfremı yazdııgmda ıse modem arayuzune gırıs yapamadım bende format attım 1 2 defa sonrasında tekrardan gırıs ekranına geldıgımde bu yazıyı aldım
Durumunuza üzüldüm ama bu vmg3625-t50b ve vmg8623-t50b model modemlerin böyle bir sorunu var yazılım yükleyince böyle bir sorun ortaya çıkıyor size tavsiyem Zyxel müsteri hizmetlerini arayıp garantiye yollamanız 444 1 759 bu numarayı arayın size yardımcı olacaklardır.
sıze donus yapıcagım umarım sorun cozulur
Modem etiketinde bulunan bilgiler ile erişim sağlayamıyor iseniz. @KASPAROV un dediği gibi Zyxel ile iletişime geçmenizi öneririm.
modem tamıre gonderıldı ve formatlanıp gerı geldı sorun cozuldu tessekurler
Sorunun çözümüne sevindim. İyi günlerde kullanın hizmetinizi