YAPA DSL ışığı yanmıyor arızası 📢

Öncelikle merhaba, 5 gün önce bilgisayarda oyun oynarken birden bire internet kesildi. Öncesinde çok süper bir altyapım olmadığı için bunun normal bir kesinti olduğunu düşündüm ve destek kaydı açtım. 5 gündür çözülemeyen bir problem var. Normalde adsl kullanıyorum ancak teknik bilgilerde modem buluşmuyor - vdsl yazıyor vs. vs. Destek kayıtlarında sürekli copy paste cevaplar ve telekom sistem mesajları dönüp duruyor. Bir türlü çözüme ulaşamadım destek olabilecek biri var mı veya benim yapabileceğim birşey var mı size sormak istedim.

yapa da olduğun için adsl / vdsl kısmına takılma. sanırım yapa ikisini eş zamanlı veriyor diye biliyorum.

sorununa gelince destek kayıtlarının sonucunu beklemek gerekir ama 5 gün içinde herhangi bir çözüme ya da bilgiye ulaşamaman normal değil. yetkili arkadaşlar yardımcı olurlar…

1 Beğeni

Maalesef destek alamıyorum gerek destek kaydı gerek forumdan. Ya sabır edip biraz daha bekleyeceğim yada komple kapattıracağım

1 Beğeni

Modemini yeniden kurmayı denebilir misin? Eğer modem adsl kuruluysa ve vdsl geliyorsa ip alamazsın. Ama dsl hiç yanmıyorsa o çok ayrı bir konu

1 Beğeni

Modemi defalarca yeniden kurdum gerek vdsl gerek adsl olarak hiçbir şekilde sonuç alamadım. modemte tek ışık var dsl ışığı vs. ayrı değil maalesef (tplink w9960) İşin garibi oyun sırasında birden bire gitti. Yavaş bir şekilde gelse bile işimi göreceğim bir şekilde ama maalesef. Net bir bilgi de alamıyorum destek kaydından sürekli otomatik sistem mesajları geliyor o kadar. Sorun turk telekomda mı turknette mi apartmanda mı, ne zaman çözülür hiçbir bilgi alamıyorum kimseden.

Farklı bir modemde deneme şansınız var mı?

1 Beğeni

Akşam eve gidince arkadaştan ödünç alıp deneyebilirim sanırım. Bilgi veririm tekrardan denediğim zaman. Destek talebinde böyle birşey istenmediği için modemden kaynaklanabileceği aklıma gelmedi hiç

1 Beğeni

Her ihtimali denemek lazım

1 Beğeni

Farklı bir modem de denedim maalesef sorun çözülmedi dsl yanmıyor

DSL yanmıyorsa sorunun 2 nedeni olabilir. binanızdaki diğer kişilerde vardır zaten internet santralde genel bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum o yüzden.

Ya senin saha dolabındaki portunla alakalı bir sorun var yada iç tesisatında bir problem var

Modemi denemeden önce sıfrladınız mı ? Aynısı başıma geldi kendi modelimimden şüphelendim komşu da denedim ilk denediğimde dsl ışığı yanmadı. Daha sonra sıfırlayıp kurulum ekranına geldiğinde ışık yandı bilginiz olsun.

Onu da denedim maalesef halen aynı. Beklemekten başka bir seçenek yok sanırım. Apartman girişindeki kutuya da baktım bir kopukluk vs yok gibi gözüküyor. Pekte anlamıyorum bu işlerden ama bu gidişle öğreneceğiz mecbur

internetin geldiği zaman destek kaydı oluşturmayı unutma ip alamadığın günlerin indirimi için çünkü senden kaynaklı bir sorun değil

2 Beğeni

Böyle bir şey mümkün mü? Bende 17 gün internetsiz kaldım,indirim yapıyorlar mı fatura ücretinden?

1 Beğeni

Evet, kullanamadığınız günler için faturada indirim yapılır.

2 Beğeni

Bakalım ne zaman gelecek. Gelecek hafta taşınma muhabbeti var herhalde orada kullanmaya devam edebileceğim buradan pek ümidim kalmadı teşekkürler cevaplarınız için

Aslında TurkNet’in en büyük sıkıntısı bilgi eksikliği. Bir destek kaydı açıldığında deseler ki sorununuz şu şu kaynaklıdır o yüzden bekliyorsunuz. Yada en basitinden otomatik mesaj atıp ilgileniyoruz vs. demek yerine deseler ki biz sorununuzu Türktelekoma ilettik herhangi bir cevap alamadık vs. bilgisiz beklemekten çok daha iyidir. En azından dersin ki böyle böyle bir sorun varmış şunun yüzünden bekliyorum. Otomatik cevaplar ile insan daha bir bunalıyor sanki ilgilenilmiyormuş gibisinden. İlgileniyoruz, ilgileniyoruz sonra arkadan birisi yanıt atıyor 20 gündür ilgileniyoruz denilen destek kaydına diyor ki x tarihinde TT ekibi altyapınızı kontrol edecek.

Ya arkadaş heves falan kalmıyor işte o an. Desene böyle böyle biz bildirdik cevap alamadık. Yada yoğunluktan dolayı işlem uzun sürer vs. yada en basitinden sorununuz şundan kaynaklı çözüm süreci uzun sürer.

Bu biraz şey gibi, bir yerden birşey alacaksınız. Bugün gelir abi, yarın elimde abi, abi sabah konuştum yoldaymış, abi yolda sorun çıkmış o yüzden gecikmiş. Bu cevaplar yerine abi sorun varmış şundan dolayı işin uzadı demek çok daha iyi bir bekleme sebebi

diğer türlü 20 gün geçip sürekli aynı mesajlar copy paste atılınca insan diyor ya sorun üzerinde ekipler çalışıyorda kardeşim sorun ne bide ben bilsem yada o nasıl bir sorun 20 günde çözülmüyor ekipler mi beceriksiz yoksa savaşmı çıkmış santralde altyapıyı fareler mi kemirmiş gibi sorular düşündürmüyor değil

3 Beğeni

Özgür o kadar haklısın ki :clap:t3: 1 haftadır gelen mesaj standart artık destek kaydına hiç birşey yazasım gelmiyor çünkü alacağım cevabı önceden biliyorum. 2020 yılındayız halen adsl kullanıyorum hadi onu geçtim ben destek kaydı açtıktan sonra aradan 1 hafta geçiyor sorunum hal olmuyor bari ben bakıyım apartmandaki kutuya diyorum kablolar bana bakıyor ben kablolara bakıyorum elimden birşey gelmiyor. Bilmek, anlamak zorunda da değilim. Hiç sorunsuz olsun demiyorum ama sorun yaşadığımda ilgilenildiğini hissetmek istiyor insan. Copy paste cevaplar şuan bana hiçbirşey yapılmıyor sadece günü kurtarmak için mesaj atılıyor gibi geliyor. Vae iken sanki daha çok ilgileniliyordu yapa olmamın bana avantajı ne adsl kullanıcısı olarak koca bir hiç. Birden bire hiçbirşey yokken giden bir bağlantı nasıl bu kadar uzun sürebilir hiç bilmiyorum. Türk telekom sistem mesajları geliyor destek kaydına tt kaynaklı arıza yok eeee ne kaynaklı bu arıza TurkNet mi? Neden çözülmüyor? Olsun sen bekle biraz daha biz halletmeye çalışıyoruz bu mu yani dijital anlayış?

Neyse dediğim gibi beklemekten başka elden birşey gelmiyor teşekkür ederim tekrardan derdime ortak oldunuz :slightly_smiling_face:

2 Beğeni

Dişinizi biraz daha sıkın derim :frowning:

Normal şartlarda bu kadar takmayacağım ama malum sebeplerden dolayı hem kardeşim derslerinde sıkıntı yaşıyor hem ben iş konusunda sıkıntı çekiyorum.

1 Beğeni