Yanlis adres

Kafayi yicem resmen. Arkadasi TurkNet getirdim. Ama ev sahibinden dolayi yanlis adresle basvuru yaptik. Musteri hizmetlerine baglanamiyoruz. Sikayet hattina baglanamiyoruz. Bir adres degistirecegiz alt tarafi. Kimseye ulasamiyoruz.

Müşteri taleplerinizi Online İşlemler Merkezi üzerinden yazılı olarak iletebilirsiniz. Mesajınızda aranmak istediğinizi belirtirseniz temsilci telefon üzerinden size ulaşacaktır.

Online islemler merkezi yok. Aktivasyon tamamlanmadigindan dolayi. Destege yazdim 2 kere ama donen olmamis

Hocam türk.net e. Kayıtlı olmayan numara ile ulaşın. Daha sonra oraya durumu belirtin. Belki düzeltirler.

Ya da destek kaydına yazın mutlaka göreceklerdir.

Merhaba @Sefa3321, arkadaşınızın müşteri numarasını bana özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Bu süreçte ben size yardımcı olup yapılması gereken tüm işlemler hakkında size bilgi verdireceğim.