Yalın internet talebim 4 aydır karşılanmadı

5 Haziran’da yalın internet paketine geçiş talep ettim. O günden bu yana ne geçiş, ne red, ne bilgilendirme, hiçbir şey yapılmadı. Talebimin neden bu kadar süredir askıda kaldığını öğrenebilir miyim?

Eğer yalın talebi verdiyseniz telefon ücreti çıkmaz size neden geçiş yapılmadığını ise bilmiyorum.

2 Beğeni

Şuan yalın internet ücreti ödüyorsanız sorun yok. Çok yoğun bi talep oldu ve süreç uzadı. Çoğu abone zaten telefon kullanmıyordu ve yalın talep etti. Arka planda işlemler devam ediyor. Süreç tamamlandığında TurkNet Online İşlem Merkezi’de telefon numaranız silinmiş ve paketiniz yalın olarak gözüküyor olacak. Eğer telefon ücreti faturanıza yansıtılmaya devam ediyorsa kayıt açıp bildirin düzenleme yapılır.

2 Beğeni