Ya bu nasıl bir rezilliktir?

Merhaba yaklaşık 4 gündür bekliyorum canlı desteğe her gün yazıyorum 1 gün sonra cevap alıyorum detay istiyorum aynı mesajı alıyorum geçen başvurum iptal edildi nedeni bana ulaşamadıklarıymış oysaki aranmadım o kadar gına geldi ki farklı firmaya başvurcam onuda yapamıyorum son vdsl portu onlar tarafından alındı.

Sene olmuş 2021 bir firma ile anlaşmak bu kadar zor olmamalı ben bir şey diyorum 1 gün sonra yasal süre mesajı alıyorum diyorum neden açılmadı gene yasal süre mesajı alıyorum mail geliyor özür diliyorlar. Kendi cebimden 36,22 GB veri kullandım sırf onları beklerken.

Konu ile ilgili size mesaj attım. Süreci hızlandırmak adına. @Paradoxian

@EFG reis seni önerdi arkadaş (yanlış anlaşılmasın STORM değil) bizim soruna bi çözüm bulabilecek misin?

Merhaba, Enes bey müsait olduğun da ilgilenecektir.


Yardımcı olmaya çalıştığınızı anlıyorum fakat, TurkNet forum veya TurkNet’e ait platformlar da yerleşik Operatörün iletişim bilgilerini paylaşmayın, (paylaşıyorsanız) bunun yerine sorunu olan arkadaşa ulaşabileceğiniz ve TurkNet ile alakası olmayan bir mail/adres/sosyal medya gibi platformlardan ulaşmanızı tavsiye ederim, Ben öyle yapıyorum.

Yerleşik operatörün iletişim numaralarının paylaşılmasını uygunsuz gören durum nedir ?
TurkNet sorunu çözemiyorsa adam ne yapacak bekleyecekmi internetsiz?
Bu yanlış bir yaklaşım. Belki arkadaşın yetiştirmesi gereken yada kendisini bunalımdan kurtarması gereken saatlerde hizmet alamıyorsa ki hele ki bu dönemde. Bu bir rezalettir çözüm bulunamıyorsa yani. Tabiki kullanıcı bu durumu çözmek adına her türlü yayın organından ve iletişim numaralarından iletişime geçme hakkına sahiptir. Bunun aksini kimse söyleyemez.
Şu vardır ki mesela TurkNet telekomun altyapısını kullanıyor bu durumda da adam 2 nolu binada oturuyor 1 ve 3 nolu bina internete bağlı iken 2 nolu bina netsiz kaldıysa bunu da TurkNet çözemiyorsa ki çözemeyebilir çünkü altyapı onun değil adam da haliyle telekoma suç atar. Ve türktelekoma bu yaptığı iş ahlakına uymayan davranış için btk kaydı açar cimere başvurur daha birçok yöntem dener.
Bu konuda tek haklı taraf servis sağlayıcılar değil hizmeti alan kullanıcıdır.

Paylaşılmasın da sorun yok, isterseniz farklı mecralar da veya mail aracılığyla paylaşabilirsiniz. Sorun TurkNet veya TurkNet ile ilgili forum sosyal platformlar da paylaşılması ve uygun görülmemesi. TurkNet size maillere yazdığınız veyahutta farklı şikayet yollarını denediğiniz için suçlayamaz sadece kendi bulunduğu platformlar da yasak diyebilirim, maillerin paylaşılması. detaylı bilgiyi Enes bey’e sorabilirsiniz.


Cevabımı yukarı da ve ilk cümlemde de verdim, tekrar belirteyim:

TAAHÜTSÜZ bir hizmet aldığımızı unutmayalım, kimse sizi veya sizleri, bizleri zorla tutmuyor, tutamaz. Alınan çözümlerin yetersiz veya eksik olduğunu düşünüyorsanız: TurkNet Destek Şikayeti buradan kayıt açın, durumunuzu izah edin.


Yanlış bir yaklaşım yoktur çünkü: burada sizlere alternatif ve doğru olan seçenekleri dikkate almanızı istiyorum. Ben de özel olarak mailleri paylaşmıştım, artık gmail adresi ile iletişime geçiyorum yani, olay TurkNet’ten çıkıyor ve TurkNet ne sana, ne de bana böyle iletişim kurduğumuz için bir şey diyemez.
NOT: Mailler için geçerli bu sözüm.

1 Beğeni

Taahhütsüz + kurulum ücretli.

image
valla sabrım sınanıyor bunu söylemek için son günü mü beklediniz hem ben başvururken port vardı.

Merhabalar, ben size buradan elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem tam olarak durumunuzu açıklar bir şekilde bana müşteri numaranızla birlikte mesaj atar mısınız?

Şunu belirtmeliyim başvuru yaptığımda vdsl portum boştu. Yaklaşık 7-8 gündür aranıp randevu almalarını bekliyorum bu bekleyiş süresinde 40+ gb mobil data kullandım, 2. ya da 3. gün olması lazım arandım adam tam konumu istedi whatsapp üzerinden attım sonra yanlış ekiptesiniz dedi kapattı. 2 gün boyunca desteğe yazdım ne oldu teknik detay istedim bana 2-6 gün yasal süremiz var dediler başkada bir şey demediler tamam dedim bu kadar net konuşuyorlarsa sıkıntı yoktur dedim sonra 4. ya da 5. gün olması lazım bana ulaşamadıkları nedeniyle başvurum iptal edildi denildi çok saçmaydı çünkü ilk aramadan sonra bir daha aranmadım anlattım durumu bir daha başlattılar başvuruyu sonra gene ne oldu falan diye ulaşmaya çalışıyorum gene yasal süre cevabını alıyorum vs bugün bir mesaj geldi üstteki fotoğraftaki mesaj bana çok saçma geldi başvuruyu yaparken vdsl portu boştaydı turknetin yaptığı sorumsuzluk olarak düşünüyorum şuanda port bekliyorlar yazlık bir sitedeyim yaz bitene kadar port boşalmaz burada yaz sonuda işime yaramaz yapabileceğim ne var kullanacak mobil internetimde kalmadı.

Müşteri numaranızı veya açtığınız destek kaydı numaranızı özel mesaj üzerinden iletirseniz size yardımcı olmaya çalışabilirim.