İç tesisatı değiştirmeme rağmen düzelmedi değerler. TurkNet 'e ticket attım ttnete iletti müşteri kaynaklı dediler. Sorun ne olabilir denemediğim bi modemi değiştirmek kaldı.
Extranet ve TurkNet sitesinden altyapı sonucunu atar mısın?
Kayıt kapandıysa tekrar kayıt aç, açıksa eğer kayda ekle.
extranette 67mbpsye kadar turknette 35mbps
kayıt çözüme ulaşmayınca ben de kapatmadım şuanda tekrardan bakılıyor tekrar sonuçlanmazsa çok gülerim
1 Beğeni
Sorun siz kaynaklı değil gibi.
peki bunu TurkNet 'e nasıl açıklayabilirim
Açıklamanıza gerek yok. Çalışanlar zaten gerekeni yapıyorlar.
Merak ettiğim için soruyorum burada sorun nedir ve çalışanlar ne gibi işlem yapıyor bu durum için?
Hız güncellemesi yapmaları lazım sistemden.
1 Beğeni
bidahaki kesilmede yine düşüyo hızım değişen bişi olmuyo