Xdsl hattı bağlı değil

Merhaba, bölgeme 18 Ekim de yeni saha dolabı eklendi ve yeni saha dolabına geçişim ekipler tarafından yapıldı. 19 Ekim’de adsl den vdsl e geçiş yaptım ve TurkNet geçiş işlemlerimi yaptı. İnternetim şuan da yok. Modem üzerinden gerekli kurumları bir çok kez yapmama rağmen internet hizmeti alamıyorum. Modem üzerinde kontrol ettiğimde dsl hattı bağlı değil diyor. Hat durumu bağlı değil ve ara ara bağlanıyor diyor ancak bağlanmadı olarak kalıyor. Anladığım kadarıyla saha dolabından adsl portundan vdsl portuna mi bağlamaları gerekiyor ? Oluşturduğum destek kaydında genel arıza olduğu için arıza kaydı olusturulmuyor denildi. Bugün itibarıyla genel arıza bildirimi yok oldu. Ancak hala bir değişiklik yok ekiplere bildirildi denildi. 3 gündür internet hizmeti alamıyorum. Hizmet/devre no 8824070761 , müşteri no 1301220.

Bina ankastre kutusunda hattınız bağlı durumda mı kontrol eder misiniz?

Baran bey, ankastre kutusu şu direkler üzerine koyulandan bahsediyorsaniz ona erişimim yok. Adsl kullanırken geçişim yapıldığında internet hizmeti alabiliyordum. Vdsl gecisden sonra ki durum ektedir.

Saha Dolabı üzerinden VDSL geçiş yapıldığı zaman ankastreden bağlantı kesilir, bu noktada ankastre üzerinde Türk Telekom ekipleri bağlantı yapmadan giderler ve bağlantı yapılmadığı sürece DSL yanmaz, TurkNet Saha Ekibi tarafından bağlantı sağlanır. Randevu oluşturulup gelip kontrol ettiler mi?

Hayır bu dediklerinizi bilen ya da söyleyen bir destek ekibi yok. Destek talebi üzerinde bölgede düne kadar genel arıza var arıza kaydı olusturamiyoruz tt ekipleri ilgileniyorlar denildi. Bölgede genel mudurlukle iletişime geçtim ve genel arıza olmadığını söyledi. Ben arada kaldım. Bugün itibarıyla genel arıza bildirimi yok. Dün israrimla teknik destek tt ekipleriyle iletişime gectigini söyledi. Ancak hala iletilen bir arıza iş emri yok. Gelen giden de yok.

Kullandığınız modem vdsl destekliyor mu?

*

https://turk.net/p/IUS72HD99ORX