Merhaba,
Gün geçmiyor ki TurkNet ile başka bir sorun çıkmasın ortaya…
Açtığım bir destek kaydı “Network birimleri tarafından kontrol ediyor” aşamasındaydı ve 10 günlük kontrol sürecinde modemi en son yayınlanan sürümüne güncelledim. Modemi güncellediğim için midir yoksa Network birimleri tarafından mı bilmem yoğun bir paket kaybı sorunu var.
Resimde görünen 1.sekme(hop) paket kaybı 1 hafta - 10 gün öncesine kadar yoktu.
Müşteri hizmetlerinin packet loss’u bilip bilmediğinden şüpheliyim. Sürekli hızın modeme geldiğini söylüyorlar, ki o da gelmiyor, ayrı bir konu. Aynı cevapları atmaya devam etsinler bakalım.
Eyvallah, güncelleyebildim. Güncelledikten sonra PingPlotter üzerinden test yaptığımda 1. ve 2. sekmede paket kaybı bazen oluyor bazen olmuyor. Anlamış değilim.