Sokağıma VDSL altyapı geldi bunun üzerine VDSL modem aldım ve VDSL hizmet almak istediğimi söyledim.TurkNet önce santrale YAPA altyapısıyla aramda 1150 metre uzaklıkta olduğumu, bu yüzde n VDSL hizmet alamayacağımı söyledi.Ben de VAE altyapısına geçtim ve tekrardan VDSL hizmet almak istediğimi söyledim ama ne var ki hiç kimse benimle ilgilenmiyor yaklaşık 3 haftadır bu sorunla uğraşıyorum artık yeter VDSL hizmet verecekseniz verin vermeyecekseniz iptal edeceğim.
Etiketleme yapılmıştı sizi Emre Bey, ekipler gelmedi mi yada aramadılar mi ?
Ekipler geldi ankastreye kabloyu bağlayıp gitti. Benim aldığım hız hala aynı.
Destek kaydı açıp profil güncellemesi isteyin Emre Bey, geçiş tamamlanmış ama profil güncellemesi unutulmuş olabilir. Bide yeni geçiş sağlanınca modemi fabrika ayarlarına döndürüp yeniden kurulum yaptınız mı?
Hayır modemi fabrika ayarlarına çevirmedim. Telefonla konuştuğum müşteri hizmetleri hala adsl hizmet aldığımı vdsl için talep oluşturmamı söyledi.
Siz modemi fabrika ayarlarına döndürmeden önce buraya SS ekleyin. Daha sonra fabrika ayarlarına döndürüp, VDSL kurulum yapın. DSL sabitlenirse hat oturmuş demektir. Yeni oluşan değerleri SS alıp eklerseniz buraya. Eğer VDSL kurulum yapınca DSL oturmazsa buraya müşteri numaranızı ekleyin. Ben ilgili ekiplere acil olarak ileteyim
Tam olarak nereyi SS alayım
Hat değerlerini SS olarak ekleyin size zahmet
Bende vae de aynı sorunh yaşadım yapadaki hattım aktifliği sonlanmıyor iç tesisatımı vae altyapısı yerine yapaya takıyolar kutudan boşta olan etiketlenmiş kabloya iç tesisatını bağlaman gerek
Evet burası Emre Bey, fabrika ayarlarına döndürme işlemini yapın. VDSL kurulum yaptıktan sonra DSL sabitlenirse buraya yeni hat deverlerini SS olarak ekleyin.
Hala aynı
Şöyle yapalım Emre Bey, modem arayüzüne girin yan menüden VDSL/ADSL bağlantısına girin. DSL teknolojisi kısmını VDSL seçip kaydedin sonra bakın DSL ışığı sabitleniyor mu ?
İnternet o zaman gelmiyor.Yani otoda kalması gerekiyor yoksa internet gelmiyor.
Tamamdır Emre Bey, siz buraya abone numaranızı ekleyin. Yeni bırakılan kabloya bağlantı yapıldıysa ben sorunu iletip güncelleme yapılmasını isteyim.
800852 nolu abone numaram
Artık sabrım kalmadı durumun aciliyetini anladığınızı düşünüyorum teşekkür ederim.
Emre Bey, ben durumunuzu acil olarak ilettim. Merak etmeyin en kısa sürede çözüm için elimden geleni yapacağım.
Ortalama ne kadar sürer VDSL’ye geçmem?
Bunun için ben süre verip yanlış bilgilendirme yapmak istemem Emre Bey, en kısa sürede ilgilenilecek merak etmeyin. Sizde bu arada süreci daha da hızlandırmak için yeni bir destek kaydı açar mısınız ? TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’e giriş yapıp Yardım merkezi > işlem > paket/tarife kampanyam ile iligli bilgi almak istiyorum" adımlarını izleyerek kayıt acıp “YAPA dan VAE ye geçtim TT ekipleri yeni etiketi ankastreye bıraktı ve bu gun gelen ekipler baglantı yaptı ama hala ADSL olarak hizmet alıyorum. VDSL ye geçişimi talep ediyorum.” Bu şekilde yazın ve açtığınız destek kaydı’nın da numarasını buraya ekleyin lütfen. Ben ekstra olarak onuda ileteceğim bu şekilde daha hızlı ilerlemiş olur.