Binaya Türk Telekom fiber altyapısı geldi. Fibere VDSL’den geçişin artık mümkün olduğu, kademeli olarak geçiş yapılacağı söylendi fakat ne zaman geçiş yapılacağı konusunda bilgi verilmiyor. Geçiş için aranan oldu mu? Ne zaman geçiş yapılabilir bilgisi olan var mı?
Türk Telekomdan Bende Arandım Bölgenizde Fiber Var Geçmek istermisiniz diye kabul ettik ama 3 ayda hiç bir işlem yapılmadı bende türk telekom aboneligini komple iptal ettim TurkNet’e geçtim şuan geçiş işlemlerim devam ediyo
Ben başvurdum bu ayın 18 inde olay türknetin keyfine keder işliyor TurkNet şehir farketmeksizin talepleri biriktirip toplu arama yapıyormuş onay alıcak sadece sonra telekoma bildirecek telekom kuruluma gelecek vs derken bekle babam bekle.
Evet yardım merkezi, işlem, paket/tarife/kampaya bölümünden binama fiber alt yapı geldi özgür iletişim 100 fibere geçmek istiyorum diye yazabilirsin. Hemen başvurunda şu talepler artsın yoksa arayacakları yok fibere geçemicez bu gidişle 18 inden beri aramadılar onay için
Daha önce bir sorun yaşadık ankastreye müdahale gerekiyordu. TurkNet, Türk Telekom’a bildirdik ekipler 48 saat içerisinde gelecektir dedikten yarım saat sonra kapı çaldı 10 dakikada sorunumuzu çözüp gittiler. Ben Türk Telekom’a henüz bildirilmediğini düşünüyorum. Şu ana kadar VDSL’den Fibere taşıması yapılan kimseyi duymadım.
Bu toplu arama olayı Türknetle alakalı beklememizin sebebi TurkNet telefonla arayıp onay alacak sonra TT ye bildirecek. Eleman yok demek ki ben maliyetten mi dedim sordum oda var daha çok iş gücü açısından dedi ama 2 defa talep açtım daha çok iş gücü harcamış oldular.
TurkNet’in web sitesi üzerinden alt yapınızı sorgulatabilirsiniz yani TurkNet’in web sitesi üzerinden alt yapınız anlık olarak ve sürekli olarak güncellenmektedir.
Şimdiden güle güle kullanmanız dileğiyle
Bilgi için teşekkürler fakat bunu zaten herkes biliyor ve konuyla alakasız. Zaten ben sorgulayıp fiber geldiğini gördüm ve geçmek istiyorum. Neden bunu söylediğinizi anlayamadım.
TurkNet online işlemler üzerinden Paket & Kullanım’a gelin ve İnternet Paket Değişikliği’nden size uygun paketi seçebilirsiniz. Eğer bu seçeneklerde size uygun paket bulunmuyorsa Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum linki üzerinden bilgi alabilirsiniz.
Destek talebi oluşturarak sorduğumda bulunduğunuz binaya fiber kurulumu yapılmış fakat henüz aktif edilmemiş bu yüzden şu anda fibere geçişinizi sağlayamıyoruz denildi. Fiber aktif olduğunda “Geçiş süreciniz ortalama 7 iş günü sürecektir.” denildi. Bunu benim bulunduğum konum için söylemiş olabilirler talep üzerinden 12 gün oldu hala beklemedeyiz şeklinde sorsanız iyi olur.
7 gün olayını facebookda birine de yazmışlar, onu görüp talep açmıştım onay alındıktan sonra 7 gün dedi bana arayan müşteri hizmetleri. Dün öğlende sormuştum twitterdan onay için arayan olmadı diye, arka planda takip ediyoruz süreci tamamlayıp bilgi vereceğiz diye cevap geldi beklemeye devam anlaşılan.
Bugün btk kaydı açtım başından beri arayan arkadaş beklemekten başka çare yok, ne zaman arayacakları belli olmaz sizin yapabileceğiniz bir şey yok, ne yaparsanız yapın öncelik sırası da yok değişmez dedi kısaca başka bir şansın yok bekleyeceksin dedi. Donanım habere yazmıştım oradan teknik desteğe bildirildi arandım 1 hafta içinde geçiş olacak dedi dönüşüm isimli bir destek kaydı düştü sayfama mail falan geldi. Hal böyle olunca btk kaydıma durumu yazdım en başından beri arayan arkadaş yine aradı böyle böyle senin yüzünden 13 gündür ben boşuna bekliyorum sen bir şeyleri yanlış anlamışsın boş yere bekledik dedim biz teknik destek değiliz bize denileni iletiyoruz dedi bende alt yapının aktif olduğunu size zaten belirmiştim falan dedim neyse olay bu. Akrabamda var aynı binada onun talebini de aynı anda ben açmıştım onayı alınmış telekoma iletilmiş 2 gün önce. Yorum yapmayacağım olay bu.