VDSL'de Düşük Hız, Kopma ve İnternetsiz Günler

Geçen sene TurkNet’e üye oldum. 30 - 35 Mbit ile başladığım serüvenim son günlerde 5 mbit’e kadar düştü. Teknik bilgiler kısmından incelediğimde bu değişikliğin yaşandığını görüyorum yani beni alıp daha kötü bir porta sürekli taşıyorlar. Adam akıllı internet kullanamadığım gibi bugün itibariyle hattım da gitmiş bulunuyor.
100mbit VDSL parası alıp 5 mbit VDSL kullanırmak ve her seferinde topu Türk Telekom’a atmak oldukça saçma. Madem böyle bir durum var neden YAPA’dayım? O halde beni VAE’ye taşıyın…
Yani işin olumlu yanları olduğu zaman YAPA sistemimiz ama bir şey çalışmadığı zaman sorunlu Türk Telekom…
Müşteri bilgilerim;
2161617data

Artık bu sorunlardan bıktım…

1 Beğeni

Merhaba,
Öncelikle forumumuza hoşgeldiniz :hugs: bu konuda destek kaydı oluşturdunuz mu? Oluşturmadıysanız buradan Hızım Düşük Performans kaydı oluşturup destek kaydı numarasını benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız?

Merhaba Baran Bey,

Özel mesaj atmayı maalesef bulamadım. Destek numarası aşağıdaki gibidir;
Destek Numarası: 52215575

Fakat bu konuyla alakalı ilk destek kaydım bu değildir. Maalesef bir yıl içinde onlarca kez bu sorunu yaşadım. Bugün itibariyle ise tekrar internetsiz kaldım…

Ben şimdi size özel mesaj oluşturuyorum.

1 Beğeni

Merhaba @sezerde, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sistem üzerinden oluşturduğunuz destek kaydınızın önceliği için arkadaşlarıma ulaştım. Arka planda işlemleriniz devam ediyor. Kısa süre içerisinde sorunu gidermeye çalışacağız. Bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

Merhabalar,

Her temsilci farklı bir şekilde dönüş sağlıyor sorunumla alakalı. En son bugün sabah VAE’ye geçiniz sağlanmalı dendi şimdi ise başka bir temsilci aşağıdakini iletti.
Sezer Bey,

Bölgenizde genel arıza mevcuttur. Genel arıza kaynaklı 2022-04-26 / 2022-04-29 tarihleri arası hizmet verilmeyecektir. Gelişme olması halinde size bilgi vereceğim.

İyi günler dileriz.

Yani benim düşük hız sorunumdan konu genel bir arızaya nasıl geldi açıkcası anlamıyorum. Sorun 1 haftadır olan bir sorun değil size geçtiğimden beri devam eden bir sorun.

@sezerde, VAE altyapısına geçirileceksiniz ancak bos port yok şu an için… YAPA altyapımız üzerinden de daha fazlasını alamazsınız. Santral numaranıza ulaşıp port talep edeceğiz.


13 mbit internet ve sürekli kopan bir internetle baş başayım ama sorun çözüldü olarak işaretleniyor. Böyle bir saçmalık olur mu? Hat gürültüsü sürekli 3- 6,5 arası değişiyor ve bağlantı kopuyor…

Madem YAPA sorunlu beni neden buraya taşıyorsunuz? 1 Yıldır ben bu internetle sürünüyorum ve hala tarih verilmiyor. Ne zaman sorun çözülecek belirsiz, ama zamma gelince 1 ay öne çekiyorsunuz.

Hocam tavsiyem zorlamanın anlamı yok, TT tarafına yönelin.

25 Nisandan beri sorunum devam ediyor. Şu an 10 mbit veriliyor fakat bağlantımdaki kopmalar devam ediyor. Buna rağmen destek talebim tamamlandı olarak işaretleniyor. Bu nasıl bir müşteri memnuniyeti sistemi? Açıkcası 1 yıldır böyle bir sorun yaşatılıp bu kadar duyarsız kalınması çok üzücü, TurkNet’e yakışmıyor.

Ben konuyu uzman ekip arkadaşlarımla birlikte takip ediyorum @sezerde. Evet süreciniz beklenenden uzun sürdü ve hala devam ediyor :frowning: Bu durum için yerleşik operatör tarafı ile görüşmelerimiz devam ediyor. Size bilgi verebilmek için gün içerisinde aramışız ancak sesinizi duymadığımız için görüşmeyi sonlandırmak durumunda kalmışız :frowning:

Size tekrar dönüş yapacağız.

Merhabalar,

Evet süreç oldukça uzun sürdü ve teknik destek talebinde sürekli konuyu bilmeyen birine yeniden sorunu anlatıyormuş gibi hissediyorum açıkcası. İş kolaylaşmaktan çok zorlaşıyor, karşımızda bir muhattap yokmuş gibi hissetmeye devam ediyorum.

Gün içinde yoğun bir tempoda olduğum için telefon görüşmesi için her an müsaitlik oluşmayabiliyor. Yazılı olarak destek talebi veya yine burdan bilgilendirirseniz memnun olurum. Diğer türlü zaten telefon görüşmesinde bir şeyi kanıtlamak yada geçmişi göstermek mümkün olmuyor.


Çözüm yerine sürekli yeni sorunlar ekleniyor. 2 gündür internet erişimim tamamen gitmiş durumda.
@EFG

@sezerde bey merhabalar, Bende TurkNet abonesiyim ve esenyurt santralden hizmet alıyorum. Dönem dönem bende de kopmalar oluyordu TurkNet online işlemlerden destek kaydı oluştuyordum derdimizi anlatana kadar zaten sabrımızı tüketiyorlardı. 6 mayısda benim hattımda da sizin söyleriğiniz gibi kopmalar vardı destek kaydı oluşturdum bir gün sonra internetim tamamen gitti ve hala yok. Bu sabahta TurkNet destek bölgesel problem olduğunu yazmış. Aynen sizin dediğiniz gibi kopmalardan şikayet ederken bir anda internet kesildi ve olay bölgesel arızaya döndü. Oturduğum sitede TTNET abonesi komşularım ne hikmetse bölgesel arızadan etkilenmiyor kime sorsam internet var diyor. Bu işde anlamadığım bir şey var. TurkNet ya gerçekten bu problemleri takip edemiyor telekoma gidertemiyor yada aralarıda başka sorunlar var anlam veremiyorum. Yaklaşık 5 senedir abonesiyim Eskiden fiyat performans ve akn sorunu olamadığı için cazip geliyordu TurkNet ve bir çok probleme göz yumuyorduk. Artık bu gibi cazip durunlarıda kalmadı.Eski müşterilerine gitmemiz içinmi yapılıyor anlam veremiyorum. Bölgesel sorun var diyip TTNET kendi abonesinr hizmet veriyorsa buda sıkıntı

1 Beğeni

Katılıyorum, süreç yönetilmiyor. Her seferinde farklı cevaplar ve sorunlar ortaya çıkıyor. Ya TurkNet müşterilerini yani bizi umursamıyor yada Türk Telekom TurkNet’i umursamıyor. Fakat her durumda facia…

Ve sonuçta olan bizlere oluyor hep sabrı müşterinin göstermesi bekleniyor. Eşim ve ben evden çalışıyoruz. İnternetin olmaması gereksiz mobil internet kullanmamıza sebep oldu gsm faturalarımızıda şişirdi.Bugün mecburen dışarı çıktık kafe kafe dolaşıyoruz işimizi görmek için. Maddi manevi sıkıntı çeken müşteri oluyor ne yazıkki

@sezerde, Sizin durumunuz biraz daha farklı :frowning: Geçiş işlemi yapılacak ancak port durumları biraz sıkıntılı… Bu durumu çözüme ulaştırmaya çalışıyoruz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

YAPA’dan VAE altyapısına geçişiniz yapılacak. Bu yüzden beklemek durumundayız :frowning:

Fakat burdaki sıkıntı şu hizmet almam tamamen engellendi. Kopan ve yavaş bir internetten hiç çalışmayan bir internete geçiş yaptım. Önce gerekli altyapı hazırlansa sonrasında internet erişimim kesilse daha mantıklı bir hareket değil mi? Böyle bekleye bekleye sorunumun üstüne yeni sorunlar koyar hale geldik.

Haklısınız ancak biz bu durumu kökten çözebilmek için sizin adınıza çalışıyoruz :frowning: Umarım en kısa süre içerisinde tüm işlemler tamamlanır ve size sorunsuz bir şekilde hizmet vermeye devam edebiliriz.

Bu Cuma günü port değişikliği yapılmasını ön görüldüğü söyledi fakat Cuma gün içinde defalarca yazmama rağmen bir çözüm bulunmadı. Üstelik bugün yazdığımda net bir bilgi bile verilemiyor. Şu olduğu için maalesef geciktik vs tarzında. Haftalardır internetsiz kalmak TurkNet tarafından olağan karşılanıyor arkadaşlar buna göre TurkNet’e geçmeden iyi düşünün yoksa sizi her şeyden soğuturlar. Hizmet 100 mbit parası fakat yaşadığınız deneyim dial-up…