telefon numaram aktif olunca vdsl geçiş yapılacağı söylendi ama hala 15,99 hız alıyorum
Numara aktif oldu mu?
evet hizmetlerim kısmında gözüküyor numaram , ayrı olarak bugün 13,33 de internet hizmetinizin geçiş işlemlerini tamamladık diye mesaj geldi
Geçiş anında olamayabiliyor. İsterseniz vdsle geçmek istediğinizle ilgili kayıt açın.
Cevap gelmezse ilerleyen günlerde gene gelirsiniz, ilgileniriz.
Merhaba, modeminizin arayüzüne girip xDSL istatistiklerini atabilir misiniz?
Merhaba vdsl için kayıt oluşturun.
dün oluşturdum kaydımı durumla ilgili buraya yazarım , başka arkadaşlarda bu sorunu yaşarsa ne olacak diye
ilk öncelikle internet hizmetinizin geçiş işlemlerini tamamladık mesajını aldıktan sonra
12.05.2020 14:09:54 da arıza kaydı açtım
ertesi günü başka konuda gördüm arıza kaydı değilde kampanya değişikliği kaydı yapmam lazım galiba diye düşündüm
13.05.2020 13:46:46 de kayıt açtım vdsl olması için sonra
bugün arıza kaydıma 12,52 de mesaj gelerek diğer açtığınız kayıt da tüm işlemler sağlanacaktır durum hakkında bildireceğiz sizi dediler ve arıza kaydını kapattılar
neden bu kadar uzun sürüyor süreç ?
Merhaba, önceki aboneliğiniz de ADSL abonelikse ADSL geçiş yapılmış olabilir. Kayıt açın VDSL altyapınızın uygun olması ve port durumunun da uygun olması halinde 3 iş günü içerisinde VDSL geçişiniz sağlanır.
o günden sonra cevap yazılmadı hafta sonu yanıt alabilir miyim sizce , yoksa diğer haftaya mı aksadı bu işlem neden bilgi vermiyorlar
Yoğunluktan dolayı şu anda yapılacak pek bir şey yok. Haftaici geçiş sağlanır.
hala cevap verilmedi acaba kayıtı kapatıp yeni kayıt mı açsam , sıkıntı olmuş olabilir mi ?
Sıkıntı olmuş olamaz yoğunluktan dolayı geç cevap veriliyor olabilir.
az önce mesaj geldi destek den vdsl geçirildi, konu kapanabilir desteğiniz için tekrardan teşekkürler