Bayramdan önce TurkNet 'e geçtim. Hattımın 35 mbit vdsl desteklediğini belirttiler. Geçiş işleminden sonra hızın 16 mbit olduğunu belirttim. VDSL geçiş işlemi yapıldıktan sonra internet gitti ve 10 gündür yok. Destek kaydında kısır döngüye girdik. En son iptal edeceğimi söyledikten sonra anında internet geldi ve bir gün durduktan sonra geri gitti. destek kaydında yazmayan temsilci kalmadı. sorunu belli olan bir arızayı çözmek TurkNet için bu kadar mı zor ? Kullanamadığım internetin faturası yollanıp bir de alay geçiliyor. belki burada çözüm bulurum.
Selamlar @furkhan, fatura sistem tarafından otomatik olarak gönderiliyor. Arıza süreciniz tamamlandığında fatura destek kaydı oluşturmanızı rica ediyorum. Devamında kullanamadığınız günlerin tutarı faturanıza indirim olarak yansıtılır. Forum profilinize müşteri numaranızı eklerseniz arıza sürecini incelemek isterim.