Vdsl Geçiş talebim

14 ekimde mahallemize yeni vdsl alt yapısı geldiği için geçiş talep ettim ancak 1 hafta 0.27mb internet 2 haftadır da 5 mbit internet kullanıyorum. Geçişim çoktan onaylandı. Türk telekom gelip kutumuzdan aktivasyonu sağladı gerisini Türknetin halledeceğini söyledi ancak hala 5 mbit internet kullanmaktayım destek kaydı açtığımda bana 5 günde bir aynı cevaplarla dönüş yapılıyor. Ne zaman tamamlanacak bu süreç derslerim var katılmam gereken evde başka biri girdiği zaman internetimde rahat rahat dolaşamıyorum.

Bağlantınızı kablolu olarak mı sağlıyorsunuz?

Evet ethernet üzerinden kullanıyorum

Modem arayüzünden hat değerlerini paylaşır mısınız mümkünse

Nasıl paylaşacağım pek bir bilgim yokta

Dün teknik bilgilerdeki değerlerim değişti 16 MB indirme hızım gözükmekte ancak yinede 5 mbit indirme alıyorum

Modem kurulumu için girdiğiniz yerde (192.168.1.1.) hat değerleri, status bilgilerinin olduğu yerde hattın maksimum değeri vs yazar

IMG_20201104_124409

Hattınıza 6 mbps ADSL gelmektedir. VAE altyapısında mı bulunuyorsunuz?

evet hattıma 6 mbit gelmekte TurkNet online işlemlerden baktığımda 16mbit gözüküyor. Ancak dediğiniz gibi modemime 6 gelmekte. Online işlemlerden vae alt yapısı fiziksel durumum kapalı gözüküyor. Geçiş işlemlerim onaylanmış ancak 3 haftadır günde 2-3 defa internetim kesiliyor ve 6mbit ten fazla internet alamadım. Sıkıntımda bu modemimle alakalı olduğunu çok düşünmüyorum max değerim 24db gözüküyor çünkü.

Destek kaydından gelen son cevap ise şu ;
Merhaba,

Altyapı değişikliğiniz sağlanılmıştır. Ancak Türk Telekom tarafına ilettiğimiz arıza kaydına istinaden DSL sinyali için destek talebinde bulunduk. Güncel bilgi olması halinde size ileteceğim. Bu süre zarfında modeminizi açık tutmanızı rica ederim.

İyi günler dilerim.

1 Beğeni

VAE’ye geçirilmiş olduğu belirtilmiş. Ekiplerin gelmesini beklemeniz daha iyi olacak. Bende de aynısı oldu beni de geçirdiler atlak port bulunmuş. İstersen DonanımHaber Forumdan @TurkNetDestek’e mesaj atarak sorunun hakkında ayrıntıları öğrenebilirsin.

1 Beğeni

Valla beklemekten başka çarem yok gibi gözüküyor. Yine kesildi internetim bugün 3. Kez gitti. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. 3 haftadır bekle bekle bir sonuç alamadım inşallah kısa sürede düzeltirler

Burda ilgilenen yok mu lütfen yardım edin. Bugün destek kaydını kapattılar sorununuz düzeldi diye. Ben hala 6mbit hız alıyorum. TürkTelekomdan geldiler bugün kutuya bakıp gittiler. Sonrasında hızım yine 6Mbit Vae geçişimde sağlanamdı destek kaydı harici daha ne yapmam lazım bir yol gösterin lütfen. Kullanamadığım internetin parasını ödüyorum şaka gibi.

Tekrar destek kaydı açın. Arızanız giderildikten sonra kullanmadığınız günler için fatura adımından kayıt açın