VDSL geçiş sonrası DSL ışığım yanmıyor

Merhabalar yaklaşık 10 gün önce VDSL için boş port olduğunu görüp başvuruda bulundum ve “Yüksek hızlı internet geçişiniz tamamlandı” mesajı gelip kabul edildi. Ancak başvuruda bulunduğum günden bugüne DSL ışığım hiç yanmadı. Şu anda mevcut bir destek kaydım devam ediyor Türk Telekom’a açılan 3. ya da 4. arıza kaydım ancak hiçbir türlü çözüm olmuyor gibi. Kurumsalohm sitesinden referans numarasıyla sorgulama yaptığımda MODEMLER BULUŞMUYOR (IŞIK YOK) hatası yazıyor. Bugün ortak bir şekilde ekipler gelip kontrolü sağlayacaklarını söyleyip 2 gün önceden bana randevu vermişlerdi TurkNet saha ekibi geldi ancak Türk Telekom ekibi gelmediği için tekrardan arıza kaydı oluşturuldu. TurkNet ne kadar bağlamak istese de anladığım kadarıyla Türk Telekom süreci uzatıyor gibi. Bu durumda Türk Telekom’u şikayet edebileceğim bir yer var mı yoksa bu işlemi TurkNet’in mi yapması gerekiyor. 10 gün cidden internetsiz geçirmek için uzun bir süre yine de olabildiğince sabırlı davranmaya çalışıyorum. Sorunun tam olarak neyden kaynaklandığını anlayamadım bu konuda yapabileceğim herhangi bir şey var mı yardımcı olabilir misiniz?

Destek Kaydı Numaram: 63889286
Teknik Bilgilerimi de aşağıda paylaşıyorum.

1 Beğeni

Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip üst tondan “bölgenize bakan saha ekibinin sorumlusu, amiri, şefi, müdürü kimse görüşmek istediğinizi” söyleyin. Daha hızlı sonuç alınır. Bazı bölgelerde gerçekten bir çiftlik haline dönmüş şirket.

Bunu yapmak istiyorum ancak kendi müşterileri olmadığım için pek insan yerine koymuyorlar port açtırmak için gittiğimde acı çekmiştim. Bir de MODEMLER BULUŞMUYOR (Işık Yok) problemi ve teknik bilgilerimde yazan internete çıkış ve VAE’nin çevrimdışı olması ne demek oluyor? Teşekkür ederim.

Selamlar @Cannicus, yerel sağlayıcı kaynaklı bir sorun yaşanıyor. Kayıtları incelediğim ekiplerin süreci incelediğini görüyorum. Öncelik ve hassasiyet talep ettim. Konuyu takip edeceğim.

1 Beğeni

Öncelik sağlanması gerçekten çok iyi olur çünkü yine hafta sonuna kaldı benim iş ve hafta sonları sanırım Türk Telekom saha ekipleri çalışmıyor. Pazartesi de bir yoğunluk olacağı için internetim yine gelmeyecektir. Sanırım anladığım kadarıyla Türk Telekom ekipleri benim portumu takmadıkları için böyle bir sorun yaşıyorum 5dklık yapacakları bir iş için 11 gündür (Salıya kalırsa 15 gün) internetim yok ve çok can sıkıcı bir durum olmaya başladı.

7/24 Ölene kadar çalışıyorlar,