VDSL Abonelik- ADSL2 Plus Olarak Gözüküyor (16 mbps)

Merhaba,

09.05.2020 cumartesi günü ile birlikte TurkNet Aboneliği başladı. Oturduğum bölge VDSL ile birlikte 50 mbps hızı destekliyor.

35 mpbs VDSL paketine abone oldum ancak kurulum yaptıktan sonra modem arayüzünde DSL Bağlantı Türü : ADSL2 Plus olarak gözüküyor. Şu an 16 mbps hız alıyorum.

Ayrıca online oyunlarda ping değerlerim yüksek ve değişken. Konu ile ilgili online işlemlerden destek kaydı oluşturdum.

Not: Sabit hat telefonum da çalışmıyor henüz.

Yardımınız için teşekkürler.

image

Merhaba telefon tanımlandıktan sonra paket değişikliği yapabilirsiniz.

Merhaba,

Telefon ne zaman tanımlanacak?

Paket değişikliği yapabilirsiniz demişsiniz. Bneim herhangi bir değişiklik yapmam mı gerekiyor?

Ayrıca yüksek ping problemi ile ilgili ne yapmam gerekiyor?

Cevaplarınız için teşekkürler.

Online işlemlerde telefon numarası kısmı dolumu ?. Ping problemini wifi demi yaşıyorsunuz ?

Merhaba,

Online işlemlerde herhangi biryerde telefon numarası yazmıyor. Zaten hiçbir yetkili benden numara istemedi.

Ancak hizmetlerim kısmında telefon numarası aktif olarak gözüküyor.

Ping problemini kablolu bağlantıda yaşıyorum. Ara ara ani yükselişler, bazen devamlı yüksek ping gibi sorunlarım var. Bir önceki internet sağlayıcımda çok düşük hızlar alıyor olmama rağmen bu tarz ping problemleri yaşamıyordum.

Henüz telefon tanımlanmadığı için şimdilik mecburen bu paket de [16mbps] kalacaksınız. Destek kaydından telefon aktivasyonuyla ilgili güncel bilgi alabilirsiniz. Ping problemini akşam saatlerinde yaşıyorsanız yoğunluktan kaynaklanıyor olabilir.

Merhaba,

Şu an öncelik konum VDSL hızlara ulaşmak. Açtığım destek kaydına hiçbir şekilde dönüş yapılmıyor.

Telefon tanımlanması ne kadar sürecek ne aşamada hiçbir bilgi alamıyorum.

Telefon tanımlandıktan sonra modem kurulumu yapmam gerekecek mi? Yoksa otomatik mi geçecek? Hiçbir bilgi yok.

Destek kaydı ile ilgili siz bilgi alabiliyorsanız desteğinizi rica ederim.

Destek Kaydı No:
33204267

Teşekkürler.

Teşekkürler, ben ilgili birime iletiyim size süreç boyunca bilgi vereceklerdir. Bende aynı durumu yaşamıştım 2 hafta sürmüştü. Değişkenlik gösterebilir umarım kısa sürede tanımlanır. Ek olarak 7 haneli abone numaranızı iletirmisiniz ?

Abone No: 1689066

Olay hemen çözülsün derdinde değilim. Ancak süreçle hiçbir bilgilendirme yapılmıyor.

Bu yüzden insan sanki ilgilenilmiyormuş hissine kapılıyor.

Ek olarak bir soru daha;

Telefon bağlantısı yapıldıktan sonra tekrar modem kurulumu yapmam gerekiyor mu?

Teşekkürler.

Vdsl olarak tekrar kurmanız gerekebilir.

Telefon numaram tanımlandığında nerden göreceğim online işlemlerden.

Şu an Hizmetlerim sekmesi altında sadece Telefon - Aktif olarak gözüküyor.

Destek kaydınızda belirtirler ayrıca tanımlandığında hizmetlerim sekmesinde telefonun yanında telefon numaranızda yazacaktır.

1 Beğeni

İlginiz için teşekkürler.

Siz ilgili birimi bilgilendirdiniz diye düşünüyorum.

Gelişme olursa buradan aktaracağım.

1 Beğeni

Merhaba,

Konuyla ilgili açtığım destek kaydı 48 saate ulaşmasına rağmen herhangi bir cevap veya geri dönüş yapılmadı.

Desteğinizi rica ediyorum.

Numara tanımlandı mı?

Numara tanımlanmadı hala. Ben de onu diyorum 48 saat içinde sorunu çözeceğiz veya bilgilendirme yapacağız diyor. Ama herhangi bir güncelleme yapılmadı. Bu yüzden işlemim sırada mı yoksa ilgileniliyor mu hiçbir bilgim yok.

Belirsizlik durumu var.

Tamam, ben yetkililere bir sorayım süreci.

Teşekkürler, cevabınızı bekliyorum.

Selçuk Bey,

Herhangi bir geri dönüş alabildiniz mi?

Şu anlık bekliyorum.

1 Beğeni