VAE Fiberde ping sorunu

Geçtiğimiz cumartesi günü hizmetim aktif oldu. Kurulum ekipleri TP-Link Archer C5v modem ve Nokia GPOn cihazı getirdiler. Bağlantı yapıldı interneti kullanıyorum ancak ping sorunum var. Kablolu da kablosuz da pingim 40’ın altına düşmüyor. Ayrıca kablolu bağlantıda 95-100 mbps görebilirken kablosuz bağlantıda modemin yanı başında 60 mbps zor görüyorum. Yardımcı olur musunuz?

Hangi sunucuyla testleri gerçekleştirdiğinizi paylaşırsanız daha iyi olur. Nerede yaşıyorsunuz bu da önemli bir bilgi tabi. Wi-Fi içinse telefonla ve 2.4Ghz üzerinden testi gerçekleştiriyorsanız bağlantı detaylarına girip bağlantı hızınıza bakın. 72Mbps yazıyorsa 60 almanız mucize diyebilirim. Ama daha yüksek bir değer yazıyorsa 2.4Ghz ağınızı yapılandırmanız gerekebilir. 5Ghz’de kablolu ile aynı hızı alabilirsiniz.

Merhaba, Hızım Düşük-Performans Buradan destek kaydı oluşturun, bilgi alın. 2.4ghz destekli cihazlar da bulunan MIMO teknolojisi sayesinde 54mb üstü hızları almak mümkün. Yukarı da belirtilenleri de uygulayabilirsiniz ama size istenilen hız geliyor. 2.4ghz’de normal bu tür hız değerleri.

Aslında hızdan yana şijayetim yok. Telefonum iPhone 6 eski bir cihaz olmasına rağmen hız iyi. Ancak kabloluda da aynı ping değerleri çıkıyor. Hız testi uygulamaları ve web sayfaları üzerinden hız testi yapıyorum hepsinde de ping minimum 40 çıkıyor. Bulunduğum yer Kahramanmaraş. PC üzerinden komut istemiyle de Google sunucularına ping ve traceroute testleri yaptım onlarda da sonuç aynı.

Temsilciye “Tracert testlerimin ve hizmetimin Network ekipleri tarafınca izlenilmesini ve gerekli işlemlerin yapılmasını talep ediyorum.” diye belirtin.

Türk Net ping sorununu çözemiyor bende çok uğraştım çözülmesi için başka iss ye geçtim ve çok fazla bir düşüş oldu şuan kullandığım iss ve Türk net kullanıyor iken yaptığım testlerde aradaki farkı da görebilirsiniz değişen tek şey modeme girdiğim kullanıcı adı oldu.