Bu kadar hız vermeseydiniz keşke.
Destek kaydı oluşturduğumda 14 saattir sorun yaşamıyorsunuz deniliyor geçiştiriliyor. Kablolu bağlantı sağlayın deniyor kullandığım cihazda kablolu bağlantı sağlayacak giriş yok .
Arda Bey, Merhaba. modem arayüzünden hat değerlerinizi ve TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’den teknik bilgiler kısmına girip SS ekler misiniz ?
Arayüzüme giremiyorum kullanıcı adı ve şifre hatalı diyor önceden türk telekom kullanıyordum
Arda Bey, bıraktığım linkten bu sorun için yardım alabilirsiniz. Hala bir çözüm olmazsa modeminizi arkasındaki reset tuşuna 30 - 40 sn basılı tutarak sıfırlama yapabilirsiniz. Bu işlem modeminizi varsayılan sifresine döndürecektir.
Şu anda arayüze bile giriş sağlayamıyorum kullanıcı adı ve şifre denemeyi geçtim giriş bile yok ortada
Modemizi tarif ettiğim şekilde sıfırlayıp kablolu bir şekilde baglantı yaparak giriş yapabilirsiniz.
Sıfrladım şu anda gerekli bilgileri yazdım hızımda hala bir değişiklik yok
Modem arayüzünden hat değerlerinizi ve online işlemlerden teknik bilgiler kısmındaki ekranı atarsanız yardımcı olmaya çalışacağım.
Airties modemde nereden bakacağım hat değerlerine
Dostum bize de vaat edilen 100 alınan 8
Herhangi bir sorun görünmüyor hat değeriniz ile ilgili olarak. Modem arayüzünden DNS adreslerini değiştirip kontrol edin. Tavsiye ettiğim DNS adresleri 1.1.1.1 1.0.0.1
Yardımınız için teşekkür ederim yardım etmeye çalıştınız ama yine de bir değişiklik olmadı 5-6 gün daha sabredip daha sonrasında aboneliğimi feshedeceğim.
Bende dün ekstra pakete geçiş yaptum paket tanımlanmış 100 mbps ama şuan 10 altında dünden beri. 10 tl daha geçti faturaya. Bizde feshedecez çünkü bir çözüm yok ya da ona dair bir umut