Uploadım downloadtan yüksek

Hattım 75 mbit VDSL bir kaç gündür hız düşüklüğü donma problemleri yaşıyordum.Online işlemlere girince hızımın 16 mbite düştüğünü gördüm 2 gündür uğraşıyoruz modemi açıp kapamalar yeterli olmadı.TT ekipleri bina girişine kadar 79 mbit geldiğini servis sağlayıcınızla görüşün demekle yetindiler.

Beni başka porta mı taşıdılar anlamadım.
Önceden atanabilir hız 88-92 arası geziyordu.

Destek kayıt numaram 63914664

DSL bağlantı tanılama

Standart

ITU G.993.2 (VDSL2)

Hat durumu

showtime

Mod

VDSL2 CPE

VDSL profili

17a

Bağlantı hızı

16799 kbit/s

7139 kbit/s

Atanabilir hız

28827 kbit/s

7124 kbit/s

Gürültü marjı

8.4 dB

8.3 dB

Sinyal gücü seviyesi

13.6 dBm

8.8 dBm

Sinyal zayıflaması

45.8 dB

35.6 dB

DSL hattında sorun var. Kablonu kontrol etmen gerekiyor. Kablonda temassızlık olabilir.

1 Beğeni

Selamlar @basmane, kaydınızı kontrol ettiğimde belirttiğiniz gibi yerel sağlayıcı iç tesisat dışındaki alanları kontrol etmiş ve sorun bulamamış. İç tesisat müşteri sorumluluğunda. Moderatörümüzün de belirttiği gibi bu alanların kontrol edilmesi gerekiyor. Dilerseniz şehrinizdeki elektrikçilerden yardım alabilir veya 300 TL karşılığında Yerinde Destek hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Bunun için destek kaydınız içerisinden ücretli Yerinde Destek hizmeti almak istiyorum şeklinde mesaj iletmeniz yeterli olacak.

Selamlar.Diğer odadaki prizden,başka kabloyla tekrar deneyim.Eğer çözemez isem yerinde destek için mesajımı editlerim.

DSL kablosuna birden fazla ek yapılarak odalara bağlantı sağlandıysa kablodaki ekleri çıkarıp tek bir kablo olarak kullanmanızı tavsiye ederim. DSL kablosuna ne kadar çok işlem yapılırsa hat zayıfalaması gerçekleşebilir.

Keenetic modemin yazılımını güncelledim.
Adquard Dns yi kapattım.
Hızım normale döndü.

Mod
VDSL2 CPE
VDSL profili
17a
Bağlantı hızı
76620 kbit/s

8191 kbit/s
Atanabilir hız
87391 kbit/s

26304 kbit/s
Gürültü marjı
7.4 dB

26.1 dB
Sinyal gücü seviyesi
14.6 dBm

3.6 dBm
Sinyal zayıflaması
5.4 dB

14.1 dB

1 Beğeni