Upload’ın 8 Mbps ile Sınırlı Tutulması

Herkese hayırlı forumlar. Upload neden 8 mbps ile sınırlı tutuluyor bir türlü anlamıyorum. Bunu 12 veya 15 yapsalar herkes istediğini kolaylıkla yapabilir ama ısrarla yapılmıyor. Bunun mantıklı bir açıklaması var mı?

Not: Türk telekom altyapısıyla verilen TurkNet internetin Türk telekom nedeniyle 8 mbps olduğunun farkındayım.

4 Beğeni

Keşke bence 20 mbps den aşagi olmamasi gerekiyor.

4 Beğeni

pandemi dolayısıyla 8e çıkmıştı,inş geri düşürmezler

1 Beğeni

Onu daha düşürmezler. Zaten bir zahmet düşürmesinler

2 Beğeni

Ülke genelinde altyapı ile ilgili sorunlar var. Altyapı sorunu çözülmediği sürece hızlar düşük olacaktır. insanlara düşük Upload hızlarının yettiğini düşünüyorlar.

2 Beğeni

Saçmalık. Dünya artık sanaldan dönüyor. Her şeyin indirme olmadığını yüklemenin de önemli olduğunu ne zaman anlayacaklar acaba. Onu da gelecek yüzyılda yaparız

2 Beğeni

Ülke genelindeki alt yapıyı oluşturan cihazların corerouter,rf vs donanımsal olarak upload limitlerimi vardır?

Bana bir örnek verirmisiniz, şu cihazın portunun upload veya download yönünde kapasitesi şu kadardır, simetrik değildir?

Download trafiği ile upload trafiği, aynı bandwith alanını kullanır.

Bu cihazların üzerinden geçen download trafik yükünün, upload yönüne değişmesi donanım açısından hiç bir fark oluşturmaz,

ülke geneli adına yorum yaptığınızdan ötürü bu konuda bilgili olduğunuzu düşüyorum, lütfen bizimde bilgilenmemiz adına bu konuyu ayrıntılarıyla açıklarmısınız?

kanımca metro simetrik yapılardan ve dc hizmetlerinden alınan kaar dan vazgeçilmemek adına, ülkenin gelişmesi kasıtlı olarak engellenmetedir.

2 Beğeni

Şöyle bir görsel eklemek istedim. Not: Turbo upload almadım normali böyle. :slightly_smiling_face:.

1 Beğeni

Tam tersi olması gerekiyordu bunun :sweat_smile:

İndirme normal hocam. 16 mbps indirme hızım. Ama 100 e yükselteceğim bu zamdan sonra Turkcell ile devam artık.

Türkcell kendi altyapısında yüksek upload veriyor sanırsam. Aynı TurkNet gibi

Turkcell gigabit pakette dahi 20 up veriyor hayret :slight_smile:

Hocam benim tarife çalışan tarifesi :slightly_smiling_face:.

Beni de o tarifeye aldırır mısınız :sweat_smile: yandakçı tarifesi vs ?

Olsa dükkan senin :smile:. 100 indirme 100 yüklemeye geçeceğim bu ay sonu türk.net ile üzülerek yollarımızı ayırma kararı alıyorum.

Şu turkcell bizim buraya bir alt yapı çekmedi ya :sweat_smile:

Yapa gelene kadar sabretmeniz gerek arkadaşlar ondan sonra simetrik internet kullanmaya başlayabilirsiniz :smiley: Benim dışımda tabi :smiley: Yapa buraya 2023de gelir diye dua ediyorum… Vae kullanan arkadaşlarımız asimetriğe mahkum!

Yapa ya pekyatırım yapılmıyor artık gigafibere geçti adamlar :slight_smile:

1 Beğeni

Hattım 59 up 130-150 arası down destekliyor fakat 100/8 ile sınırlıyız tek sorun altyapı değil desteklediği halde de vermiyorlar ki TT sağ olsun.

hocam şimdi süperonline tarifelerine baktım, ben de hazirana kadar karar vereceğim, ancak gördüğüm kadarı ile süperonline şu anda her halükarda TurkNet’ten pahalıya geliyor. adamlar 140 liraya 35mbit veriyorlar. ha eğer televizyon ve telefon da alıyorum diyorsanız belki sizin için daha kolay oluyordur parasını hak ediyordur orasını bilmem. ama sadece internet söz konusu olduğunda şu anda TurkNet dövüyor gibi gözüküyor. bir de süperonline’ın interneti throttle ettiğine dair çok fazla şey okuyorum.