Merhabalar, Türktelekom müşterisiyim son 6 ayda inşaat çalışmaları olduğu için her ay dış FİBER İnternet kablolarım kopuyordu her kopmada 2 ile 3 hafta sorunum çözülmüyordu. Bu ay tekrar koptu taahhüt biteceği için TurkNet e geçmeye karar verdim hemde öğrendiğim kadarıyla GİGAFİBER çalışmaları da yapılıyormuş.
Her neyse sorunum şu şuan mevcut bir kablo kopma sorunum var büyük ihtimalle bu gün veya yarın TurkNet geçişim için türktelekom onay verecek. TurkNet aktivasyonum yapıldığında bu sorunu TurkNet mi çözecek yoksa türktelekom mu? 2. Bir sorumda TurkNet bu dış kablo kopma sorunlarına kaç günde çözüm sağlar türktelekom kadar bekletirler mi? Cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim
Anladım o zaman aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra arıza kaydı açayım. Teşekkür ederim
Merhaba @Serhatd, sadece TurkNet değil diğer İSS’ler de altyapı çalışmalarına bir müdahalede bulunamıyor. Ülkemizde bu işin tek sorumluluğu yerleşik operatör tarafında olduğu için diğer İSS’lerin izni yok Bu sebeple bahsetmiş olduğun bu durumun çözümü için yerleşik operatör tarafını beklemen durumunda kalıyorsun.
1 Beğeni