TürkTelekom altyapısıyla Türknet deneyimi

Türknet ile Türk Telekom arasındaki iletişim çok saçma şekilde ilerliyor. Evime gelen saha ekibiyle birlikte test yapıyoruz bana ne modeminde ne de hattında sorun var, asıl sorun direkt santralde diyor ama gidince raporuna modem arızalı yazıyor. Özellikle belirttim ki ttnet zyxel vmg3312 modemle test de ettim diye. Türknet tabi ki bana geliyor senin modemin arızalıymış git modem sağlayıcını ara diyor. Arayıp aramadığımı nereden biliyorlar bu da merak konusu tabi. Altyapı desteklemiyorsa dersin ki altyapınızdaki santral hız çıkışı yetersiz. Sürekli müşterinin modemi sorunlu diyerek hizmet veremezsin ki. Bu ülkede ne biçim düzen var gözünüzü seveyim anlayabilen biri anlatsın.

DİPNOT: Modem hat değerlerimde falan hiçbir sorun yok. Modemim: Keenetic Extra Dsl Ac1200