TurkNet'ten gelen iptal maili

TurkNet internete geçen hafta yeni üye oldum. Üyeliklerimi genelde internet ortamında yapmayı tercih ederim ancak yeni üyelik formunu doldururken bir hata ile karşılaştığım için müşteri hizmetlerini aradım. Karşıma çıkan müşteri hizmetleri temsilcisi soruma cevap verdikten sonra " Dilerseniz buradan başvurunuzu devam ettirelim internetten hatalar olabiliyor " dedi. Muhtemelen hedeflerine +1 yazması amacıyla . Neyse kabul ettim. Internetten başladığım üyeliği de iptel edeceğini söyledi… Olur dedim sonuçta benim tek bir uyeliğe ihtiyacım var. O sırada sanırım bir hata yaptığı için 1 hafta sonra sonra modem bağlanmasını beklerken üyeliğiniz iptal edilmiş mesajı aldım.
Neyse müşteri hizmetlerini yeniden aradım. Dedim ki ben yeni üye oldum daha iptal etmedim birseyi. yok sizin iptaliniz görünüyor… Müşteri hizmetlerine yeni üye olduğuma zorla ikna ettikten sonra çok şükür dün modemin geldi bağlantım yapıldı ve hemen sonrasında interneti kullanmaya başladım. Büyük bir mücadele sonrası artık internetim bağlanmıştı…

Arkasından bugün mail kutumda ne göreyim ? … Üyelik iptalinizden kaynaklı modeminizi 10 gün içinde iade etmelisiniz…yoksa cezası var diyen 2 tane mail aldım…

TurkNet 'e yemin ediyorum ben daha yeni üyenizim iptal etmek istemiyorum henüz ama bu şekilde bana üyeliğimi zorla iptal ettirmek istiyorsanız onu bilemem… Ben şimdi size 10 gün içinde modemi iade etmezsem ceza faturası alacağıma o kadar eminim ki… Sonra o faturayı ödemediğim için bir sürü işle uğraşacağım. üzerine faiz ekleyeceksiniz. ben Tüketici haklarına başvuracağım… sonra Tüketici haklarına tüm yazışmaları delilleri yollamak için bir sürü kağıt harcayacağım - o kağıtların üretilmesi için kesilen ağaçlara üzüleceğim… Tüketici hakları beni haklı bulacak ve sizin faturanızın iptaline karar verecek. …Hem ben hem bir insanın bir tuşa basarken yaptığı hata nedeniyle uğraşacağız duracağız.

Ne yapmalıyım bilemedim. NE yapmam gerektiğini bana siz söyleyin.

Teşekkrü ederim.

oimden destek kaydı açın. durumu iletin birbir anlatın. Gelen mailin de ekran görüntüsünü destek kaydına atın gereğini yapsınlar.

@EFG @Baran (20 karakter)

@EFG @Baran Yardım Edelim lütfen

Bugün Twitter üzerinden TurkNet Destek hesabına bu konunun linki ile birlikte durumu açıklayan bir Dm gönderin size bilgilendirme yapacaklardır

TurkNet yine beni şaşırtmadı ve ilk mesajımda belirttiğim gibi bana haksız fatura geldi.
Kendi personelinizin kendi hedefine +1 yazmak için yaptığı trick yüzünden bana iptal kaynaklı modem faturası yolladınız .
ben TurkNet kullanmaya devam etmek istiyordum amcak o kadar iş bilmez bir ekip var ki henuz daha yazdığımı ve söylediğimi anlamıyor anlasanız da çözüm bulmak istemiyorsunuz.

Mahkemeye gidecek ve sosyal medyada da gerekli PR çalışmasını yapacağım.

herhangi bir yardım gelmedi !!
Dün tarafıma modem iade ceza faturası geldi.
modemimi iade etmemi istiyorsanız edeyim ama TurkNet internet hizmeti kullanıyorum. modem olmadan nasıl kullanacağım ??

yardım eden olmadı . iptal etmediğim abonelik için modem ceza faturası geldi.

gönderdim 19 gün geçti . bilgilendirme yapan olmadı

Dediklerinizi yaptım 20 gün geçti. bugün fatura geldi . yardım eden olmadığı gibi benden 296 TL para alınmaya çalışılıyor

Merhabalar, sizinle özel mesaj üzerinden de yazışmıştık. Ben müşteri numaranızı buldum. Konuyu en yetkili arkadaşıma ilettim. Bahsetmiş olduğunuz tüm sürecinizi arkadaşlarım ince ayrıntısına kadar kontrol edip size net bir bilgi vereceklerdir. Eğer bizden kaynaklı bir hata varsa telefisini kısa sürede yapıyor olacağız.

Benden haber beklemenizi rica ederim.

1 Beğeni