Turknetin vdsl sorunu

1 aydır TurkNet 'e geçtim her 2 3 gunde bir online islemlerden basvuruyorum hep vdsl boş port yok diyorlar eger boyle yapıcaksanız niye insanları kandırıyorlar onu anlamıyorum 69 vericegiz dediler suan adsl olarak 16 mbps kullanıyorum yazıklar olsun

1 Beğeni

Merhaba alt yapı sorguladığınız da boş port gözüküyor mu ? İnternet Altyapı Sorgulama - GÖKNET İLETİŞİM A.Ş.

suan yok diyor ama basvurdugum var diyordu ve 69 bağlayacaklarını soylemişlerdi bir turlu port actırmadılar daima aynı mesaj olarak cevap veriyorlar hep

Belirli aralıklarla kontrol ediniz. Baktığınız da boş port gözüküyor olabilir fakat başka birine vermiş olabilirler

hep o sekilde zaten cevap veriyorlar bence bu isin pesine dusmuyorlar biraz zorlasalar bizim apartmandaki 3 daireyi bile onerip onlarıda gecirecektim ki bu durumda kaldım

Port meselesi 2021’de halen devam ediyor. Umarım bir an önce sorununuz çözülür

insalla valla bir duzelse burda paylasıcam ne kadar surede gectiklerini insallah goruyorlardır da biraz isin ustune duserler
2414766data@turk.net

@EFG 'e yazabilirsin yardımcı olacaktır. :slight_smile:

yazdım bekliyorum inslah duzeltir gectigime pisman olucam en son

Port durumu bölge abone yoğunluk durumuna göre anlık olarak değişmektedir, bölgede sizden önce bir başkası VDSL için başvuru yaptıysa port o aboneye aktarılmıştır. Bu TurkNet’ in elinde olan bir durum değil TT VAE altyapısı üzerinden hizmet sağlandığı için kapasite kaynaklı sorun yaşanıyor ise Türk Telekom tarafından bölge port takviye işleminin yapılması gerekmektedir. Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçerek port durumu hakkında bilgi alıp dilekçe bırakabilirsiniz. TurkNet Online İşlemler Merkezi üzerinden Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum kaydı oluşturup VDSL geçişi yapmak istediğinizi belirtirseniz arka planda ekip port takibi yapacak ve boş port çıkması durumunda sizinle iletişime geçerek geçiş işlemini gerçekleştireceklerdir.

1 Beğeni

1 aydır deniyorumda bakalım ne zaman olucak belki 1 seneyi bulur :joy:

Aynı durum bende de mevcut.Neredeyse hergün boş port var mı diye sorgulama yapıyorum ama maalesef boş port a denk gelemedim.

merhaba sorununuzun beklemekten daha etkili bir yolu var ama kesin değil bulunduğunuz konumdaki Türk Telekom müdürlüğüne giderek ek port talebinde bulunabilirsiniz %50 şansınız var.