Türknet'in takip etmeyişi, Türktelekomun arsızlığı

Arkadaşlar, bir önceki açtığım konuda sıkıntıdan bahsetmiştim. Şimdi hızımı kontrol ettim bayağıdır etmiyordum. 16MBPS. Türktelekomdan TurkNet’e ilk geçişimde geçiş yapan arkadaşlar yüzünden saçma sapan bekledim. normalde VDSL olarak Türktelekomda kullandığım portu direk taşısalardı problem yoktu. Arkadaşların saçma sapan işleri yüzünden aylarca farklı VDSL portuna aktarılmayı bekledim. Ne alakaysa. Bu arada TurkNet üzerinden 35MBPS hız alıyordum ve sorunsuz olarak kullanıyordum. Ne diye port değiştirdiler anlamak mümkün değil. aylarca bekledim farklı VDSL portunun boşalması için. En sonunda boş yer bulundu ve geçiş yaptık denildi. Pat diye internet gitti port değişimi sonrası ankastre bağlantısı yapılmamış. Destek kaydı oluştur oluştur öldüm resmen sıkıntı yok diyorlar sürekli. Diyorum internet yok. Bizden kaynaklı değil vs. Dedim lanet olsun destek ekibi yollayın baksınlar. Geldi arkadaş ankastre kablosunu bağlamamışlar bağladı gitti. İnternet geldi yine 35MBPS olarak. aradan 1 hafta geçti pat diye internet bidaha gitti arıyorum sıkıntı yok diyorlar. Dedim lanet olsun gönderin yine ekip aşağıdaki kablo yine sökülmüş benim dedim ne alak kim niye söker. Yine +100 TL ödedim ekip ücreti. İkiside benden kaynaklı değil. Bugün hız testi yaptım 16 çıktı. Modemi kapat aç yaptım aynı. Destek kaydı oluşturdum ADSL portundaymışım. VDSL boş yer yokmuş. 2. internet gittiğinde Türktelekom ekibi kafasına göre benim VDSL portumu ADSL’ye aktarmış. Böyle saçma sapan iş mi olur.

Türktelekom ekipleri kendi müşterilerini bile iplemezken başka servis sağlayıcıların işlerini hiç iplemiyorlar. Btk’ya şikayet etmeni öneririm.

Yerinde kontrol muhabbeti için bende para ödedim. Adresimi sorguluyorum 85mbps destekler görünüyor her yerde. Hattı bi taşıdım o da ne? 2-3mbps hızlar, birkaç dakikada bir kopma vs. Arıza kaydı açtım, geldiler baktılar bir sorun yok, bina içi tesisat sorunlu dediler gittiler. TurkNet’in elemanı geldi o da aynı lafları etti gitti. 3. arıza kaydında port değişikliği istedim. Ekip geldi aynı kabloları 5.kez kesip bağlıyorsunuz sıkıntı portta dedim. Aradı arkadaşını. Dslam cihazının başındaydı sanırım arkadaşı, ve ona boş port var mı dedi. Velhasıl kelam değiştirdiler portu ve tüm sorunlar bir anda çözüldü. Kısacası Ttkom’un arızalı portu yüzünden 99tl bosuna para ödedim TurkNet’e.

1 Beğeni

Btkya başvursam nasıl kanıtlaycam kafalarına göre değiştirdiklerini

Merhaba, öncelikle karşılaşmış olduğunu bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Müşteri numaranızı bana özel mesaj üzerinden iletirseniz bu süreçlerin tamamını detaylı olarak inceleyerek size konuı hakkında net bir bilgi verebilir ve yardımcı olabilirim.

Özelden ilettim. Teşekkür ederim.

Merhabalar, öncelikle size durumuzu özetleyeyim. Sizin geçiş işlemleriniz yapılırken VDSL olarak yapılmış ancak daha sonra yüksek ihtimalle yerel operatörün santralinde bir port arızası yaşanmış ve size internet hizmeti verebilmek için sistem otomatik olarak ADSL tarifesine geçirmiş.

Daha sonra bu durumu yerel operatör tarafı ile kontrol etmişiz ve sizi tekrar VDSL’e taşımak istemişiz ancak boş port olmadığı için ADSL olarak hizmetinizi kullanmaya devam etmişsiniz.

Biz bu konuyu ara ara yerel operatör tarafına yazılı olarak iletip takibini yapacağız. Siz de ara ara port kontrolü yapın. Boş VDSL portu gördüğünüzde bize bir talep oluşturun. Hızlıca geçiş işlemlerinize başlarız.

Aslında olayın işleyişi çok farklı. Ben türktelekomdan TurkNet’e geçiş yaparken çok değişik şeyler yaşandı. Sabit telefon yokken sabit telefon çıktı ortaya . Normalde VDSL alıyordum sıkıntısız fakat illa tutturdular Şuan telefonsuz kayıt açtık size öyle kullanıyorsunuz. Sabit telefonlu açmamız gerekiyor vs. Port bekliyoruz denildi. Anlatamadım bir türlü benim zaten şuan İnternetim var telefonda istemiyorum neden kapatıp yeniden açıyorsunuz diye. En sonunda aylar geçti sıkıntısız kullanıyordum bu arada arkaplanda sürekli olarak port beklemekteyiz mesajı alıyordum. En sonunda port bulduk değiştirdik denildi çalışan VDSL portumu farklı bir VDSL postuna taşıdılar. Tabi internet gitti o arada 3 hafta falan destek kaydıyla uğraştım. Soruyorum İnternetim yok diye TurkNet türktelekoma atıyor türktelekom bizden kaynaklı değil. Diyorum ki şimdiye kadar çalışan internetim niye bozuldu port değiştikten sonra. 3 hafta boyunca çözüm ütetilmedi. Sürekli sorun sizden denildi. Dedim ki tamam teknik ekip gönderin.

Gelen ekip ankastre bağlantısını yaptı gitti. Türktelekom etiketleme yapmış öyle kalmış bağlantı yapılmamış. Ben müneccim miyim nerden anlarım ankastreden kablo bağlantısından. Neyse geldi adam bağladı gitti Bi 100TL ödedim o yüzden.

Aradan 1 hafta geçti internet gitti yine. Binadakilere sordum onlarında gitmiş ertesi gün herkesin geldi benim yok. Türktelekom ekibi sabah kapımı çaldı internetin gittiğinin ertesi günü. Herkeste internet var bende yok. Yine 1 hafta destek kaydı oluşturdum yine aynı cevaplar dedim ekip gelsin baksın. Türktelekom yine ankastre bağlantısını sökmüş gitmiş.

Yani çalışan VDSL hattım ilk başta saçma sapan istemediğim halde farklı bir VDSL portuna taşındı. Daha sonra 2. Vdsl portum türktelekom ekiplerince sökülüp adslye geçtim. Benim 2. Portumuda başkasına vermişler büyük ihtimal.