Turknetin müşteri hizmetleri yoktur

Turknette müşteri hizmetleri diye bir şey yok , kardeşim teknik desteğe ihtiyacın , bir telefonla ulaşamıyorsun, arıza bildirim yapmak istiyorsun olmuyor , müşteri memnun olmadığı bir yerde uzun süre kalmak istemez , bunuda turknet kafasına soksun,
bir teknik desteğe ihtiyacımız var , ama ulaşılacak tek bir nokta yok …

Merhaba hocam bende kullanıcıyım. Adamlar zaten bizi arayarak ulaşamazsınız diyor. Öyle bir vaatlerde yok. Onile işlemlerden destek kaydı açarsın ilgilenirler.

Türknet müşteri hizmetleri sadece satış ekibinden oluşuyor.

Türknet’ten aldığım Asus modemin değişim-iade sürecini bir türlü sona erdiremiyorum 29 gündür.

Arka planda çalışıyoruz deyip destek kayıtlarını sonlandırıyorlar.

Türknet yöneticilerinin kesinlikle bu davranışlardan haberi yoktur diye tahmin ediyorum.

online işlem sadece arıza kayıt , internete bağlanamıyorsan kayıt açabiliyorsun, ama benim port sorunum var , ne yapcam hadi söyle , üstelik eğer internet sağlayıcı isen mutlaka teknik destek vermen gerekir , aksi halde müşteri bir müddetten sonra 20-30 farkı düşünmeden başka şirkete geçer … yoksa sadece interneti sat , sonra bir daha müşterinle ilişkini kes … bu fazla turmaz

Destek kaydı da açılıyor. Port sorunu neye yol açıyor? Niye port değiştirmek istiyorsunuz. Eğer vdsl ye geçmek içinse kayıt açabiliyorsunuz ilgileniyorlar yani.

Dediğiniz gibi tutmasa yıllardır bu hizmeti sürdüremezlerdi hocam. Gayet mantıklı ve olması gereken bir sistem, milletimiz alışmış 7/24 telefondan arayıp sövüp sayabileceği bir çağrı merkezi elemanına. O yüzden hep bir canlı insan arayışı oluyor müşterilerde, sorun oldu internet gitti internet bozuldu modem patladı vs. hemen arayalım sövelim bi sinirlerimizi boşaltalım derdinde çoğu insan.

Birazcık mantıklı düşününce uygulama, web site üzerinden müşterinin direkt kendisi destek kaydı yazılı bir şekilde oluşturması daha mantıklı. Söz uçar yazı kalır hocam, telefonda ararsınız sorununuzu anlatırsınız saatlerce sonuç tamam yardımcı olacağız ama ondan sonra ya geri dönüş alamazsınız ya da çok fazla zaman geçer.

Destek kaydı açıyorsunuz, probleminiz varsa ve hemen çözülecek bir problemse çözüp hemen geri dönüş yapıyorlar ama 24-48 saat gibi sürede çözülecek bir sorunsa size bunu söyleyip 24-36 saat içinde geri dönüş yapılacak deniyor.

Benim de port değişmem gerekiyordu, destek kaydı açtım yardımcı oldular.

Bu arada ben 3-4 aydır problem yaşıyorum TürkNette ama sabır ediyorum, çünkü yaşadığım bölgede en hızlı interneti veren tek firma TürkNet ve yıllardır sorunsuz hizmet aldığım firmadır kendileri 3 ay problem yaşadım ama zamanında verdikleri kaliteli hizmeti düşündüğüm zaman ve aldığım hızı düşündüğüm zaman iptal etmem mantıksız olur şu durumda.

Sizde destek kaydınızı açın sorun neyse detaylıca iletin ve geri dönüş bekleyin, sabredin.

1 Beğeni

kimseye sövdüğümüz yok onu ifade edelim , herhangi teknik sorunun olmasa neden arasın millet , işim gücüm yokta , durup duruken neden müşteri hizmetlerine arayayım , aklı selim hiç kimse teknik bir sorunu olmadan aramaz , üstelik sen ben teknolojiden anlaya bilirim modem router port vdsl falan fakat herkes anlamaz , elbette teknik bir sorun varsa arayacak neticede bir hizmet alıyorsan aldığın hizmet para karşılığı ise babasının hayrına vermiyorsa verilen hizmette kusursuz olmak mecburiyetinde , teknik bir sorun varsa ve bu teknoloji ise illa bir teknik sorun oluyor , bir muhatabın olmalı … etrafımda çok kişi turknete davet ettim , lakin onlarda bu durumda şunu ifade ediyorlar , 20-30 fazla veririm bir sıkıntı olduğunda 1 gün hal ediyorlar diyor … neymiş müşteri sağlam hizmet bekliyor demek … ben koskaca tuknetim diyorsan ve dahada fazla müşteri kazanmak istiyorsan masrafdan çekinmeyen iki tane eleman tutcan müşteri hizmetleri için , hani dedin ya 36 saatw hal ediyorlar diye , arıza kaydı oluşturdum düzeltimesi 2 hafta sürdü … ve bir aydır halen sorunum hal edilmedi …

Herhangi bir sorun yaşadığınızda online işlem merkezi üzerinden talebinizi iletmeniz yeterli. Veya sesli yanıt sistemini kullanarak talebinizi iletebilirsiniz. Teknik personelin telefonda vakit harcamasının önüne geçmiş mükemmel bir sistem. Bir günde sorununuzu halledecek tek operatör TTNet . Telekom altyapısı üzerinden hizmet veren tüm iss ler kaydınızı onlara iletir. Mutlu günler.