TürkNet'in haftalardır yanlış portumu düzeltememesi

Yaklaşık 2 haftadır. internetimde arada kopmalar oluyordu. Portumun yanlış bağlandığını ve ıp gelmediğini farkettim ve müşteri hizmetlerine yazdım. Onlarda TurkNet kaynaklı yanlışlık ile portumun yanlış bağlandığını söylediler ve düzeltileceği tarafıma bildirildi. Dün saat 12:00 de İnternet tamamen gitti ve kullanamaz oldum. İnternet ışığı yanıyor fakat herhangi bir siteye veya bir uyglumaya girmeye çalıştığımda proxy hatası alıyorum ve interneti kullanamıyorum. Bugün tekrardan müşteri hizmetleri ile görüştüm ve yazdıkları aynen şuydu: Merhaba,
Hattınızda çoklu port kontrolleri sağlanmaktadır. Peki bu hattımda çoklu port port kontrölü ne demek ? Müşteri hizmetleri malesef yeterli bilgi vermiyor. çoklu port kontrolünün ne demek olduğunu analamadım ve 12 saatten fazladır var gözüken internetimi kullanamıyorum.