Türknet'in Değişmesi

Arkadaşlar merhaba uzun zamandır TurkNet kullanıcısıyım ama son zamanlarda artık midem bulanmaya başladı. Geçmiş konularıma baktığınızda VDSL’e geçmek için 3 hafta belki 4 hafta uğraştığım görürsünüz. Sorun şu ki 80 civarı hız alırken bir anda hızım 45 e kadar düştü. Bunun sebebini sorduğumda ilk başta modem kaynaklı dediler ben de modemin müşteri hizmetlerini arayıp kontrol ettirdim bir sorun olmadığını öğrendim ve bu bilgiyi ilettim. Bu sefer sorun altyapımdaymış ister elektrikçi çağırın isterseniz biz bakalım ama 108 TL alırız dediler ben de tanıdık elektrikçi çağırdım. Bunda da bir sorun olmadığını öğrendim ve ilettim aa bir de ne göreyim ev telefonumu kapatmışlar yine destek talebi oluşturdum başka bir ev telefonu takmam gerektiğini söylediler ama başka telefonum olmadığı için yapamayacağımı söyledim bu sefer de yapacak bir şey yok tarzında konuştular.

Şimdi genel arıza bahanesiyle internetim kestiler ve 3 gündür giremiyorum bugün sınavım var diyorum yapacak bir şey yok diyorlar Allah belamı verseydi de TurkNet’e geçmeseydim.

1 Beğeni

Genel arıza bildirimini Telekom iletiyor. TurkNet kaynaklı bir durum değil. Telekom ekipler bağlı olduğunuz santral veya saha dolabında çalışma yapıyor olabilir. Genel arıza durumunda size bildirilen tarih sonrası tekrar kontrol edip destek kaydı açabilirsiniz.