TurkNet'in 1 Haftadır Veremediği İnternet Hizmeti Hakkında

Türk Telekom’dan daha sağlıklı bir hizmet vereceğinizi düşünerek ve arkadaşımın tavsiyesine uyarak TurkNet müşterisi oldum. Geçen hafta internet bağlantım kesildi ve konuya istinaden destek kaydı oluşturdum. Türk Telekom ekiplerinin arızayla ilgileneceğini söylediler, fakat bu süre boyunca kimsenin bir şey yaptığı yok. TurkNet ekiplerine sorduğumda ise sürekli aynı içeriği kopyala/yapıştır yapıyorlar ve 1 haftadır geçiştiriyorlar. Destek merkezindeki personellerin doğru düzgün bilgi verme, dinleme ve eyleme geçme konusunda yeterli/kalifiye olduklarını düşünmüyorum. Veremediğiniz internet hizmetinden kaynaklanan mağduriyetimi “kendim” gidermek için 400 TL’ye 20 GB mobil internet paketi satın aldım, lakin o da bitmek üzere. Mecburen bu paketten bir daha satın almam gerekiyor, zira sizin bu arızayı çözeceğiniz yok. Türk Telekom ile iletişime geçip arıza iş emrini sorduğumda ise bilgi veremiyorlar. Lütfen söyleyin bana, siz bu insanlara iş yaptıramıyorken ve müşteri olarak bizler de saha ekipleri ile iletişime geçemiyorken neden sizden hizmet almaya devam etmeliyim?

Destek kaydı numarasını aşağıda paylaştım. Dilerim ki TurkNet yetkilileri yazışma geçmişini okuyup destek ekiplerinin umrunda olmayan arızaya çözüm sunarlar.

Destek Numarası: 77021196

2 Beğeni

Selamlar @ufuksayilir, yaşadığınız sorunun önceliğini uzmanımıza ilettik. Uzmanımız arızanın bir an önce çözümlenmesi için altyapı saha ekipleri ile iletişim halindedir. Güncel bilgi alarak kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir :pray:

Selamlar @Emrah.kulu , uzmanınızın aktardığı güncel bilgiyi harfi harfine aşağıda paylaştım. Dilerseniz destek kaydının ekran görüntüsünü de ekleyebilirim.

“Arıza çözümlenmek üzere teknik ekiplerimize aktarılmıştır ilgili birimimiz konuyla ilgili çalışmalarına ve iyileştirmelerine devam etmektedir. Net tarih aralığı verilmediği için aktarım yapamıyorum. Bilgi almam durumunda size aktaracağım.” - TurkNet Destek
02 Temmuz 2024 23:06

1 haftadır konudan haberdarsınız ve hala arızanın ne olduğunu paylaşan bir tane personel çıkmadı. Üstelik bu süre zarfında, bir Allah’ın kulu adresime gelip kablolar sağlam mı diye bakmadı bile. Yahu hiç olmazsa, arıza çözülene kadar mobil internet desteği vb. geçici çözümler sunun ki mağdur olmayalım. Özetleyecek olursam geçiştirmelerinizden, ilgisizliğinizden, iş bilmezliğinizden gerçekten bıkmış durumdayım; ayrıca ücretini ödediğim hizmeti alamamak ve buna bireysel olarak çözümler üretmeye çalışmak beni yordu. Vadettiğiniz hizmeti bu hafta içinde sunmadığınız takdirde üyeliğimi iptal edeceğimi bilmenizi isterim.

İyi çalışmalar dilerim.

1 Beğeni

Okurken çok şaşırdım çünkü bire bir aynı sorunu yaşıyorum. Dediğiniz gibi 1 haftadır internetim yok ve bana da size yazdıkları gibi “önceliğinizi bildirdim” gibi içi boş ifadelerle cevap veriyorlar. O kadar sıktı ki bu sorumsuzluk aboneliğimi iptal etmeyi düşünüyorum. Şimdi bunun da altına muhtemelen “size açtığınız gönderide cevap verdik” gibi bir şey yazacaklar ama şimdiden cevabını da vereyim: somut bir ilerleme, bilgilendirme ya da çözüm sunmayacaksanız boşuna kendinizi de yormayın bizi de, yapamıyoruz ya da yapmıyoruz deyin bitsin.

1 Beğeni

Merhaba @ufuksayilir, kontrol ettiğimde bugün size arama yapılmış ancak ulaşılamamış. 05.07.2024 için ekiplerden randevunuz alınmış. Randevu tarihinde gelerek kontrol edecekler🙏

1 Beğeni

Bilgilendirme için teşekkürler @cansuu , sizden bir ricam olacak saha ekiplerine iletmeniz için. Adrese geldiklerinde telefondan arayamıyorlarsa bile daire ziline basıp benimle iletişime geçsinler lütfen. Çünkü haber vermeden ve problemi çözmeden gitmişlikleri var zamanında. İyi çalışmalar.

Talebinizi kaydınız üzerinden net uzmanlarımız ile paylaştım🙏

Böyle ittire ittire hizmet veriyorsanız bi zahmet benim de adresime birisini yollayın.

Merhaba, sizin hizmetinizi kontrol ettiğimde yaklaşık 10 dk önce arama yapılarak sürecinizle ilgili bilgi verilmiş. Farklı bir gelişme olması durumunda net uzmanlarımız iletişime geçecek.