Türknete geçtim port arızası var cumadan beri Telekom ekibi bekle

Comnette cuma günü TurkNet 'e geçtim comnet interneti 10 mbs 1 mbs düşmüştü Telekom ekibi gelecek dedi bir hafta oyaladı sonra hizmete son verdi TurkNet 'e geçtim sabah kullanıcı adı ve şifreyi girdim net 30/3 mbs geldi sonra 23/3 mbs düştü sonra gitti comnet arıza sorununu telekoma çözdürmedi cumadan beri Telekom ekibi bekledik gelen yok zaten telekomun başka ıss müşterilerine bir uyuzluğu var geleceklersede öteliyor aynı gün 50 MT ilerdeki binaya geldiler arıza giderdiler birde 3 blok 96 daire site oldukları için size fiber getirelim dediler benim ilerde oturuyorum arıza var sizde kaydı varmı diyorum hizmeti bizdenmi alıyorsunuz diye soruyor yok dedim başka ıss dedim ilgilenmedi avcılar cihangirde gigafiber var biz Denizköşkler de oturuyoruz burayada gigafiber getirmenizi istiyorum Telekom fiber vermiyor Türksat fiber var o sorunlu Superonline kapı önüne yere kutu koydu geçen seneden beri hareket yok buraya istabul avcılar denizköşkler mah gigafiber getirmenizi istiyorum bir buçuk haftadır comnet ve Telekom altyapı arızası yüzünden alamadığım hizmet sorunun TurkNet tarafından telekoma bir an önce çözdürmesini ve hizmet almayı bekliyorum altyapı sorunu Telekom tarafında giderilmesi gerekiyor ama yapılmıyor Telekom genel müdürüne likend üzerinden mesaj yazıyoruz ama dönüş yok telekoma gidiyoruz muhattap yok btk zaten sorulara boş cevaplar veriyor

Gelip binanın dışındaki kablo uçlarnı yenilediler ama benim dsl yine yanmıyor Telekom ekibinin daha yapacağı başka işlem varmı yada türknetin

Bu günde gelen olmadı telekoma sabah gittim bu gün gelirler dedi 4 gün doldu kablo ekibi gelecek dendi ama ne zaman gelecek TurkNet 'e geçtim ama kullanamıyorum arıza kaydı açılmış telekoma ama niyetleri yok türknetin bunun için biraz daha baskıcı olmasını talep ediyorum yarında hizmet almaya başlayamazsam ya aboneliği dondurucam yada iptal etmek zorunda kalacağım adamlar geleceğiz deyip gelmiyorlar

Merhaba, süreciniz takibimiz altında. Saha ekiplerinden bilgi bekliyoruz, işlemler tamamlandığında kaydınız üzerinden bilgi vereceğiz.

Sabahtan beri kablo ekibi gitti saatten beri dsl sinyali gelmedi saat 15:08 Telekom ekiplerinin mesaisi 17:00 bitiyorsa bu günde bu net gelmeyecek gibi görünüyor cumadan beri 5 gün oldu evde çocuk netten ders görüyor eşim netten çalışıyor 5 gün mobil verilerde tükendi bu gün akşama kada net gelecekmi artık sonuç bekliyorum hizmet almak istiyorum

Gelen ekip yoldaki binaya gelen kablo uçlarını değişirtirdi düzelir dedi yukarı çıktım düzelen bir şey yok toplanıp gitmişler tekrar kontrol etseler arızanın düzelmediğini görürlerdi bizim binaya gelen kablo sol ve sağ blok olmak üzere ikiye ayrılıyor altta Bodrum’da ek var onu kontrol eden arızanın giderilir giderilmediğine bakan yok ben Telekom çözüm masasına gitmekten TurkNet müşteri hizmetlerine yazmaktan sıkıldım ekipten geri dönüş olacak deniyor ben söylüyorum arıza devam aynı gün kayınpederime başvuru yaptım cuma günü kullanıcı adı şifresi geldi girdim kullanıyor ama ben kullanamıyor siz hizmet satmak istiyorsunuz ben almak istiyorum altyapı sağlayıcısı Telekom sorunu çözmek istemiyor ama telekoma geçmiş olsaydım yüzkere gelip çözerlerdi yarın 6 gün öğlene kadar sorunumu çözsünler müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini önemseyen firma olarak sorunmu çözün artık

Saat 11:19 TurkNet aradı teknik ekibimiz gelecek telefonda ulaşılabilir olun dedi bende ekip arayacak diye bekliyordum saat 1 TurkNet arıyor yarın için teknik ekibe randevu oluşturmak için aradığını söylüyor 6 gündür telekoma gitmekten TurkNet 'e şikayet yazmaktan sıkıldım yarın gelinip sorun çözülmezse araya hafta sonu girecek hiç bir şekilde mağduriyetin çözülmeyecek halen bugün araya sıkıştırıp çözün diyorum yarına randevu oluştulmuş cevabı veriyor elimizdeki telefonların mobil paketleri bitti çocuğun dersleri var eşim evden muhasebe işleri var benim işlerim var yapamıyorum çünkü gelip internetin yapılması için bekliyorum bu gün araya bir şekilde sıkıştırılıp çözülsün yarın gelip çözülmezse ve hafta sonu araya girip daha fazla mağdur olmak istemiyorum çözülemezse aboneliğimi iptal etmek zorunda kalıcam forumda yetkili birisi varsa sorunumun bu gün çözülmesi için yardım istiyorum

Türknetin elemanı geldi ankstre kutuya baktı bir şey yapamadı saha dolabına telekom yetkisi yokmuş Telekom saha ekibine ulaşmaya çalıştı ulaşamadı resim çekip gitti port çalışmıyor oda saha dolabında işlem yapamıyor yarın 7 gün telekomun insafına kaldık zaten yarın çözüldü çözüldü yapacak bir şey yok iptal edicem başka çare kalmadı

Merhaba, ekibimiz ankastre kutusuna sinyal gelmediğini tespit ederek işlemlerin devamı için yerel sağlayıcı saha ekiplerine bilgi vermiş görünüyor. Sürecinizi yakınen takip ediyoruz, gelişme oldukça kaydınız üzerinden dönüş yapacağız.

Telekom ekibi portu değiştirdi gelen internet 40/7.5 mbs eve giden kabloda sorun var dedi daha önce aynı hatta keenetech hoper modemde snr ayarı 7 Di deyken en kötü 68 mbs en iyi 73 mbs görüyordum 100/20 mbs net gönderdikleri de siz 75 mbs gönderiyorsunuz modem 40/7.5 mbs anca görüyor yarın eksiz tek parça kablo deniyecem eğer değerler düzelirse Telekom elemanı haklı eğer değerler değişmezse kabloda sorun yok Telekom alt yapısı sorunlu yada TurkNet kaynaklı olduğunu düşünücem

Yarın telekomun elemanı yine gelecek portu değiştirecek bina içi duvardan daireden ankastre kutusuna gelen kabloda sorun çıktı uzun zamandır kanalda su içinde kalan Telekom alt yapısı yüzünden kablolar gitmiş yedek uçları bağladım hat geldi ama verim yok down 30 zorla görüyor yok 6-7 gibi değerde olmazsa bina dışından kablolalama yapıcam oda modem için risk yağmuru var karı var kuşu var hepsi dert Telekom yeraltı kablolarındaki sorunu ikinci haftada çözdü TurkNet elemanı geldi portu bile ölçmeden arıza var deyip resim çekip gitti bu gün gelen Telekom elemanı portu değiştirdi sonra geri eski porta döndü kesme var yarın yeni portu tekrar geri verecek sorunlar yanlış bilgilendirmeler geç müdahale hepsinin altında yatan Türk Telekom altyapı yetersizliği ve arızaları

Merhaba @seckin1975 yaşanan gecikme için üzgünüz. Konu takibimizde olup ilgili ekibimiz en kısa süre içinde çözüme kavuşması için tüm çalışmaları sürdürmektedir. Gelişme olur olmaz tarafınıza bilgi verilecektir.

Daha önce gelen Telekom elemanı ankstre kutuya gelen değer 75 mbs daireye çıkan kablonuz bozuk deyip portu değiştirip gitmişti kutudan sıfır 5 MT TLF kablosunun TLF jakını keserek kutuya bağladım TP link vdsl modem ile aldığım değer eve kadar ve TLF prizinden modeme kadar toplam 22/23 MT kablo ile keenetech hoper dsl modem ile aldığım değerler iki modeminde aldığı snr değeri 8 5 MT kablo ve 23 MT kablo arasında pek değer farkı yok ama daha önde100/20 tarifede en kötü 65-68)20 mbs olan değerler vardı modemde ama gelgelim Telekom elemanın kutuya 75 geliyor dediği değer gelmiyor 65 üstünü görmüyor kablo farkından -7 mbs düşsel yine 68 civarı down 15 mbs civarı yok görmem lazım ama yok Telekom lağım suyunun içinde sokak üzerindeki bağlantılar üzerindeki yak1 soketlerini sözde yeniledi tamamını yenilendiğini zannetmiyorum hat değerlerine göre ne yorum yaparsınız

Az önce Telekom elemanı geldi port değişti 3 port değişiminde düzeldi daireye çıkan kablo bozuk yalan daha önce aldığım comnetteki değeri biliyorum kutunun oraya modem çektim yalanları ortaya çıktı 5 MT ile 23 MT kablo arasında az değer farkı vardı ya dsllam kilidi vardı yada işlerine gelmiyor diğer ıss sağlayıcıları zor durumda bırakıyorlar şu an aldığım değerler normale döndü arızam giderildi ama benim giden 2 haftama Telekom ile yaşadığım sinir harbi oldu TurkNet 'e yardımlarından dolayı teşekkür ederim