Türknet'e geçememe sorunu

Merhaba dostlar,

Son 2 günlük geçiş deneyimimi, daha doğrusu geçememe deneyimimi aktarmak istiyorum. Öncelikle belirteyim ki TurkNet ile irtibat halindeyim. En azından aradığımda bilgi alabiliyorum. Benzer deneyimleri olan var mı ye de sormak istedim.

Türk Telekom dün 1 kez, bugün 2 kez olmak üzere geçiş talebini reddetti. Gerekçe ise hat sahibi bilgilerinin uyuşmaması.

Türk Telekom ile TurkNet’e başvuru yapılan abonelikteki isimler aynı. Tek farklı olan iletişim numarası. TurkNet müşteri hizmetleri ile görüşmemde ise iletişim numarasına değil, diğer bilgilere bakıldığı söylendi. Hatta Turk Telekom’un da aradım tekrar teyit etmek için. Turk Telekom müşteri hizmetleri geçiş emrini de göremiyor. Genel Müdürlüğe yönlendiriyor.

Kendi kimliğimin yanı sıra engelli tarifesine geçmek için annemin de kimliğinin ön ve arka yüzlerini sisteme yüklemiştim. Yanlışlıkla annemin kimliği iletilerek başvuru yapılmış olabilir mi? TurkNet ile görüştüğümde ise benim adıma geçiş istendiği belirtildi. Ne olur ne olmaz diye OİM’den tekrar kimlik ön ve arka yüzünü yolladım. Tekrar başvuru yapıldı.

Hızlıca Turk Telekom’da çıkmak istedim ama bir türlü olmadı :slight_smile:

Admin veya modetaör arkadaşlara da abone noyu verebilirim bakmaları için.

2 gün içinde gerçekleşecek geçiş bir türlü tamamlanmadı. Böyle bir deneyimi olan arkadaş oldu mu?

2 Beğeni

Tekrar teyit için başvuru yapıldı ise gün içinde onay verilir diye düşünüyorum. Umarım kısa sürede geçişiniz tamamlanır :pray:. Hayırlı olsun şimdiden :hugs:

Selamlar @cldnz, yazınızı okudum. Forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından kontrol işlemi sağlayamadım. Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz yardımcı olmak isterim :heart_hands:

1 Beğeni

Merhaba @alperenatici

Abone No ilettim. Şimdiden teşekkürler