TurkNet'e Geçeceğim Ama Yardımınıza İntiyacım Var

İyi günler, TTNET denen illetten kurtulmama az kaldı. Yakında TurkNet’e nakil olacağım. İnternet ile beraber telefon hizmeti de alacağım.
TTNET’ten yalın internet almıştım, internet hizmetimle beraber bana telefon numarası tanımlanmış, Alo THK konuştukça öde paketini ücretsiz verdiler. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu sordum, eğer telefon takıp kullanırsanız numara aranabilir ama kullandığınız faturalandırılır dedi. Kullanmazsanız fatura oluşmaz dediler. TTNET Online İşlemlerden ve E-Devletten baktım üzerimde aktif ya da pasif sabit telefon aboneliği yok. Ancak internet kısmına baktığımda telefon numarası tahsis edildiğini görüyorum. Şimdi ben bu durumda TTNET’ten TurkNet’e geçerken telefonum var/yok seçeneklerinden hangisini seçeceğim ?
Aşağıya anlatmak istediğim şeyin resimlerini de bırakıyorum yardımcı olursanız çok iyi olur.


En son resimdeki hangi seçeneği seçeceğim ?


Hangisini seçeceğim ? Yukarıdaki duruma göre benim telefon hattım var mı yok mu ?

Telefon numarası tanımlıysa var seçeneğini işaretleyin. Aynı durumu ben de yaşamıştım tekrar telefon numarası taşınması için yeni abonelik başvurusu yapmak zorunda kalmıştım.

1 Beğeni

Selamlar, sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız. @bonuskafa dediği gibi eğer mevcut kullandığınız İSS’de telefon hizmetiniz tanımlıysa ev telefonum var kategorisini seçmeniz gerekiyor.

1 Beğeni

Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim :slight_smile:

1 Beğeni

Yeni abonelik sürecinizde herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız bana özel mesaj üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Ben size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

Telefon hattım VoIP olarak sunuluyormuş. Bu numara TurkNet’e geçirilebilir mi ?