Türknet

Merhabalar;

Özel sektörde özel bir firmada müşterilerimize modem kurulumu desteği sağlamaktayım uzak bağlantılar ile ilgili. Hattımda Tplink TD-W9970v3 modemde DSL internetimi sonlandırdığımda santral üzerinden ses paketleri alış verişini yapamıyorum. Modem kaynaklı problem olduğunu düşünerek test amaçlı yedek modem Extra DSL ile test ettim aynı sorun devam etmektedir sabit ipim olmasına rağmen

Aşağıdaki test ettiğim çalıştığını gördüğüm denemeler.

Test1: Keenetic Extra DSL cihazımdaki WISP özelliğini kullanıp telefonumun internetini modeme verdiğim zaman santral üzerinden ses paketleri alış verişini yapabiliyorum(modemlerimde sorun olmadığını gösterir)

Test 2: Bilgisayarıma telefonunun internetini hotspot yaparak bağlantı verdiğimde santral üzerinden ses paketleri alışverişini yapabiliyorum sorun yok

Test 3: Keenetic Extra Dsl ve Tplink TD-W9970v3 modemlerimde VDSL internetimi sonlandırıp farklı bir ağa VPN yaptıp o vpnden internete çıktıpımda santral üzerinden ses paketleri alış verişini yapabiliyorum

VPN bağlantısı,Hotspot veya farklı bir internet ağı ile sistemi kullanmak istemiyorum TurkNet altyapısında bu sorunu çözümlensini istiyor vpn hotspot bağlantısını olmadan çalışması gerekmektedir.

Hızlı çözümlenmesi ile ilgili TurkNet online işlem merkezien gerekli bilgilendirmeyi yapmam rağmen 1 haftadır sorunum ile ilgili gelişme kaydedemedik ve bugun aradıklarını bildiriyor evet aradılar telefonu açtım 19 saniye hatta bağlı kalmam ragmen müşteri hizmetlerinden ses alamadım ve görüşme karşı taraftaki kişi tarafından kapatılmış kaydımada ulaşamdık sizlere denilmiştir.

hattımda sabit ip değişikliği yapıldı sadece ve çözüm olmadı konu ile ilgili destek olabilecek birisi varmıdır ?

@Hakan.Yildirim @ModeratriX

1 Beğeni

Merhaba @Csol1, bu konu için size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Durumunuzu bana müşteri numaranızla birlikte özel mesaj üzerinden iletir misiniz?

2 Beğeni

sorunumla ilgili bir gelişme yok hala.

cgnat ip blogu, sabit ip değişikliği çözüm olmadı

@EFG yaşadığım durumu sizlere bildirmiştim bir çözüm veya ilerleme var mı ?

@ModeratriX @Hakan.Yildirim

@EFG ye özelden mesaj attınız ise oradan dönüş yapacaktır müsait olduğunda.

evet özelden msj ilettim bir sonuç alamadık dönüşte olmadı.

TurkNet müşteri hizmetleri kontrol sağlıyoruz dediler ama net bir cevap çözüm maalesef yok

1 Beğeni

Tekrar hatırlatmak için yazabilirsiniz. Müsait olunca dönecektir.

Merhaba @Csol1, sizinle özel mesaj üzerinden de iletişime geçtim. Buradan da bilgi vereyim. Sorununuzla alakalı durumu Noc mühendislerimize ilettik. Onların inceleyip bize geri dönüş yapmasını bekliyoruz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

1 Beğeni

Merhabalr;

Mevcut sistemimi test etmek ve network ekibinizin çalışmasını kolaylaştırmak adına panel.istesantral.com web paneli ses paket alıp gönderme problemi için mevcut bilgisayarımı Turktelekom ADSL hattına bağlayarak test ettim hiç bir ayar yapmadan ses paketlerini test ettim ve çalışmaktadır. Ekte bulunan resimde farklı bir hatta bağlı olduğumu görebilirsiniz.


Bilgilerinize

Teşekkürler bilgilendirme için @Csol1. Ben bunu hızlıca arkadaşlarıma iletiyorum. Aksiyon aldığımız zaman sizi mutlaka bilgilendireceğiz.

@EFG Noc ekibi AnyDesk ve Wireshark programlarını kurmamı istediler. Arkadaşlara bilgi yazdım daha dönüş gelmedi istedikleri saatte istedikleri zaman anydesk paylaşımı yapabilirim bilgisayar başında hazır beklemedeyim bağlanarak istedikleri logları alabilirler. Aciliyeti olduğunu aktarırsanız sevinirim Teşekkürler.

aşağıdaki adımları logları istediler
1- RTP paketlerinin yer aldığı whireshark logunu iletilmesi.

2- C headırının hangi ipler arasında kurulması gerektiği bilgisinin iletilmesi gerekmektedir.

Hem santral tarafından hem de telefon veya uygulama üzerinden Whireshark logu alınması gerekmektedir

1 Beğeni

Ben şimdi bu durumu hızlıca arkadaşlarıma iletiyorum. Sizinle konu hakkında en kısa süre içerisinde iletişime geçeceklerdir.

1 Beğeni

Enes Bey. Keşke sizin mühendisi arkadaşlarınız benim de kopma sorunumun nedenini bulmak için yardımcı olsalardı

@EFG maalesef arkadaşlar bağlanıp istedikleri logları almadıklar bende programın nasıl kullanılacagını bilmediğim için istedikleri bilgileri alamadım bu durumda böyle kaldık bir tık ilerleme yok

Bu durumu eğer kaydınız hala açıksa o kayıt içerisinde bize iletir misiniz? Ben yine konuya dahil olup size yardımcı olmaya devam ederim.

@EFG noc ekibi sistemine bağlanıp istemiş olduğu logları almadı sorunum devam etmektedir.
Bulunduğum binada ;
Vodafone hizmetinden ses paketleri çalışıyor
TTnet hizmetinde ses paketleri çalışıyor
Telefona hotspot bağlantı yaptığımda çalışıyor
Vpn ile farklı ağa bağlandığımda çalışıyor.

TurkNet hizmetinde 2 fakrlı vdsl hatta 3 farklı modemle test etmeme ragmen çalışmıyor çalışmıyor çalışmıyor.

Açık olan destek kaydınız üzerinden bu durumu ilettiniz mi?

kaç sefer daha ileticem bilmiyoruum geçmiş bilgilerimde var sözlü olarak ilettim artık sabır kalmadı günlerdir bekliyorum maalesef yok bağlanıp istedikleri logları alsınlar

1 Beğeni

İlettiyseniz ben şimdi bu bilgilerin incelenmesi için arkadaşlarıma durumunuzu aktaracağım. Sizinle en kısa süre içerisinde iletişime geçilecektir.

maalesef sonuç yok çözümlenmedi.