Turknet Yanlış Bilgi

28 Temmuzdan beri arızalı internetime ancak 7 ağusta gelebildiler onda da kablonuz arızalı diyip gittiler. O kadar para verip Kabloyu değiştirdik yeniden modem kurulumu yaptık ancak sorun hala devam etmekte. Üstelik kabloyuda gereksiz yere değiştirip ekstra para ödedik. Mağduriyetimin giderilmesini, aksi takdirde mahkemeye başvuracağımı bildiririm.

Merhaba, kablo değişimi sonrasında arızanız tekrar ettiyse Temsilciye " Gelen ekipler arızamın kablodan kaynaklandığını ve bu sebeple kablomun değişimini yaptılar, ücret çıkarttılar ve bu ücreti ödedim ama hizmetim de değişen bir şey olmadı ve haylen internete erişemiyorum ve bunun için para ödedim. Lütfen, mağduriyetimin giderilmesi için arızamın çözülmesini ve yapılan olumsuz işlemin tutarının, iadesini talep ediyorum.

2 Beğeni

Ben, bunlar fazla ücret çıkarırlar diye mahallemizin elektrikçisine yaptırdım hemde daha iyi yapar diye. 100 lira para ödedim ancak hiçbir faydası olmadı. Online işlemlerden şikayet kaydı oluşturdum. Başka ne yapabilirim?

Ankastreden modem ile dsl ışığı gelip gelmediğine baktınız mı ? Öncelikle ona baktırmanız gerekiyordu. Bu tür durumlarda ben öyle yapıyorum. İlk başta ankastreden ölçüm yaptırıyorum sonra eğer kablo arızalıysa değişim yapılıyor. Sinyal zayıflaması vb durum varsa. Kablo hatalı diyip gidilmez. Ankastreden ölçüm yapılması gerek eğer ankastreden hat gelmiyorsa TT sinyal vermemiştir. Kablo da ek vb varsa belki ondan değişim yaptırın demiş olabilir ama hattan gelmiyorsa sinyal TT sorumluluğundan giderilir. Elektrikçi yanlış devreye bağlamış olabilir mi ?

Söylediğine göre ankastreye internet geliyormuş. Ben kendim anlamadığım için bilmiyorum özellikle ölçtürmedim. Ama ankastreye internet gelseydi modeme de gelirdi.

Elektrikçi yanlış porta ya da boş bir yere bağladıysa olabilir. Ankastrenin fotosunu ve etiket neredeyse ona göre yorum yapmak daha iyi olur. Eski kablonuz da odalara dağılmış ise o yüzden öyle yapmış olabilirler. Ankastreye modemi bağlayıp test etmesi gerekti. Ben öyle yaptırmıştım.

Ben kısaca size yapılması gerekeni söyleyeyim. Bunu yapmanız için ankastrede kendi kablonuzu bilmeniz yeter.
Muhtemelen kablonuz etiketlenmiştir.
Elektrikçiden yaklaşık 1 metre kablo alın ve ucuna rj11 çaktırın yada kendiniz yapın.

Aslında çok basit
Ardından modeminizi evinizden sökün. Uzatma elektirik kablosu ile modemi ankastrenin yanında fişe takın. Yaptığınız 1 metre kablonun soketini modeme takın. Diğer uçları ankastrede sizin iç hattınıza bağlanmak için çıkarılmış 2 uç ile birleştirin. biraz bekleyin yaklaşık 30 saniye kadar eğer sinyal gelmezse uçları ters şekilde bağlayın yine 30 saniye bekleyin. Eğer sinyal gelmezse modeminizi ankastrenin yanında gösterir gibi tutarak resmini çekin ve destek kaydına atın. Sinyal gelmediği halde sinyal geliyor kablonuz arızalı diyerek kayıda yazıyorsunuz. Bu geçen zamandaki sürenin faturamdan düşülmesini istiyorum. Şeklinde yazın.
Ama yaptırdığınız kablonun ancak faturasını kestirdiyseniz işlem yapabilirsiniz. Faturasını kestirip eğer işlem yapmazlarsa tüketici hakem heyetine gidin görüntüleri gösterin kestirdiğiniz faturayı da gösterin onlar işlemleri yaparlar.
Ama siz önce benim dediklerimi uygulayın belki ama belki rj11 i çakan elektrikçi düzgün şekilde çakmamıştır yada kablo uçları yanlış bağlıdır.

Birazdan dediğiniz şekilde yapacağım arkadaşlar. Bu arada elektrikçi bizzat babam etiket ile bırakılan kabloya bağladık uçları.

Ankastredeki ekiplerin bıraktığı kabloyu doğrudan modeme bağladım hiçbir şey değişmedi.

Hocam tt çalışanı olacak insanımsı benim etiketimi başka daireye takmıştı onu da kontrol eder misiniz emin misiniz doğru yere takılı olduğuna

1 Beğeni

Modemde internet olmadığı halde DSL ışığında bir hareketlilik var mı ?

Aynen dsl ışığı yanıp sönerken internet ışığı sönüktü benimkinde

Şuan dsl sabit mi modemde

Modemi gösterir misin

Hala internet kullanamıyorum gelmedi kimse.

Bölgesel olarak bir yoğunluk olabiliyor. Peki, ekipler sizi aradılar mı? Arıza kaydınızdan durumu bildirin.

Aradılar da geldiği zaman kablo arızalı diyip gidiyorlar

Eğer kablonuz da arızalı değilse ve kablonuzu ölçmedilerse Temsilciye" Gelen ekipler kablo mu incelemeden arızamın kablodan kaynaklandığını söylediler ama ekipler gelmeden kablomu değiştirme, yenileme işlemini yaptım, sorun kablo kaynaklı gözükmüyor ama gelen ekiplerin detaylı kontrol yapmadığı için emin olamıyoruz" diye belirtin.

Siz o kabloyu çeken elektrikçi arkadaşı tekrar çağırın gelsin etiketli kabloya bağlasın çektiği kabloyu. Daireye hizmeti verememiş işim bitti diyerek gitmiş. Garip doğrusu ( ankastrede DSL sinyalinin var olduğunu söyleyen TT ekiplerine istinaden)