TurkNet kampanya biriminden arıyorum internetiniz herhangi bir sorun yaşıyormusunuz diye sordu
sonra faturanız 99 TL 60 tl si internet 39 tlsi digitürk tv paketiniz neden kurulum yaptırmadınız dedi
öyle bir şey var olmadını vs söyledim ücret ödemiceksiniz fiber de bu hizmet var (bende yeni fiber geçtim pazartesi)
sonra onaylamak için başkası aradı konuştuk biraz böyle bi kampanya TurkNet de görmedim vs onayladık kurulum için arayacaklar dediler adresime kadar biliyorlar
internette ve foruma biraz bakınca ne mal oldukları anladım
bu süreçte ne yapmam gerek yaşıyan varsa bilgilendirebilir mi ? en önemlisi veri gizliliği nerede !
Buna benzer bir şey Turkcellde yaşadım. Superbox başvurusu için aradım. BFakat uygun değilmiş bulunduğum bölge olmadı. Birkaç gün sonra Turkcell’den aradıklarını ve süperbox için digitürkün zorunlu olduğunu devletin zorunlu kıldığını vs vs söylediler. Bende internet ihtiyacımdan düşünmeden kabul ettim. Onay için aradılar onayda vermiştim. Sonra anladım ki dolandırılıyorum hemen Turkcell’i arayıp sordum var mı böyle bir şey yok dedi. Hemen telefonu kapatıp Digitürk’ü arayıp arayıp iptal ettim ve dolandırmaya çalıştıklarından dolayı da baya sinirle kızmıştım. Yalana katlanamıyorum.
Kurulum gerçekleşmeden kimse fatura kesemez. Sana sonuçta hizmet vermediler. Direkt digitürk müşteri hizmetlerini ara başvuru var mı öğren sonra iptal et varsa.
aynen arayıp başvurunuz varmı yapılmış mı öğrenin varsa iptalini isteyin. Neden diye sorarsalar da durumu ister söylersiniz ister söylemezsiniz. Zaten iptal etmeme gibi bir hakları yok.
şimdi boşlumuza gelebilir yani aklımız başka yerde olabilir sorguluyoruz ama burda ki olay verilerin bu adamlarda olması adresimi aboneliğimi vs biliyorlar
Bana da böyle arama geldi aynı dediğiniz gibi arayan bayan’dı adımı da biliyor. Arızam devam ediyor dedim ilgilenilecek dedi, digiturk abonelik 99 TL gibi birşey dedi. Siz neden aradınız dedim, yanlış numarayı aradınız dedim, hemen telefonu kapattı. Öyle bir zamanda geldi ki zaten bu arama arızam vardı GigaFiber tarafında bende arıza için arandım sandım ve açtım telefonu ne yazık ki. Umarım bir şey çıkmaz bu işin içinden. Bütün bilgiler ellerinde ve hiçbir şey yapılamıyor bunlara karşı.
Ben bilerek açıyorum. Samsung birde bu numaraların spam mı ne olduğunu gösteriyor. Eğer spam ise anında açıp takılıyorum. Dün beni spamlayan numarayı ortalama 20 kez aradım müşteri temsilcisi her çıktığında suratlarına kapattım.
samsung da smart özelliği ile 4 5 sene sürekli olası dolandırıcı diye çok numara arıyordu hiç açmıyordum 1 senedir ios olunca öyle şeyler göremez olduk şimdi acısını çektim
sesli onay aldıklarından 45 dakika sonra digitürk kendi numarası daha önce aramıştım 15 dk önce ama bağlanamadım aradılar konuştuk başvurunuz var dedi direk orda iptal edermisiniz dedim tabi hemen yapalım dedi 1 dakika sürdü iptal edildi ama işte adamlar herşeyimizi biliyor!