Türknet ücret ister mi?

Merhaba, türktelekom dan TurkNet 'e geçeli 4 gün oldu İnternet gpon da alarm ışığı yanıyordu buna istinaden TurkNet 'e yazdım sürekli türktelekom kaynaklı arıza denilip duruyor.
Türktelekom ile görüştüm herhangi bir arıza türktelekom sistemlerinde gözükmüyor. Binadaki komşularım rahat rahat İnternetini kullanabiliyor. TurkNet aboneliğimi 14 gün içinde iptal edersem herhangi bir ek ücret talep ederler mi? TurkNet 'e geçerken herhangi bir taahhüt bedelim fln yoktu

Arıza ile ilgili Bir destek kaydı açtınız mı? Oradan size ne dönüş yapıldı?

Ben TurkNet 'e arıza kaydımı açtım ama TurkNet türktelekoma arıza kaydı açamıyormuş. Nedeni ise bölgesel arıza sorunu varmış türktelekomu aradım herhangi bir arıza kaydı yok. Binadaki türktelekom kullanan komşularıma da sordum herhangi bir sıkıntıları yok rahatlıkla kullanıyorlar İnternetlerini

Eğer türktelekom da bölgesel bir sorun olsaydı mantıken komşularımında interneti giderdi. Ben tam TurkNet 'e geçiş yaptığım gün mü bu arıza sorunu ortaya çıkıyor

1 Beğeni

Size bu konuda @EFG bilgi verecektir. Abone numaranızı ona özelden iletir iseniz yardımcı olacaktır.

1 Beğeni

Sizinle özel mesaj üzerinden iletişimde olduğum için konuyu kapatıyorum. Mesaj iletiniz üzerinden iletişimde kalmaya devam edelim.