Turknet Turk Telekom ortak çalışması

İnternete yüklendiğim zaman sık sık kopma sorunu yaşıyordum yaklaşık bir hafta önce portum adslden vdsle değiştirildi fakat ne hızda ne de kopma sorununda bir değişiklik oldu sonraki gün de internetim tamamen koptu 2 gün sonra OIMden baktığımda artık VAE değil YAPA altyapısında olduğumu gördüm ama internetim hala yoktu az önce türknetten bir çalışan geldi ve türk telekom ekibinin gelmesi gerektiğini fakat gelmediğini söyledi geçen hafta da aynı türknet türk telekom ortak çalışmasına türk telekom ekibi gelmemişti

Merhaba, durumu arıza kaydınızdan takip edebilirsin. Belli ki, bölgende Telekom ekipleri/yetkilileri sorumsuz. Destek kaydınızda ki arıza/destek numaranız ile Telekom müdürlüğüne müracaat edin ve “ekiplerinizin gelmediğini ve bu, sebep ile arızamın giderilmediğini” söyleyin.

Herhangi bir iletişim adreslerine mi başvurmam gerekir yoksa adreslerine mi müracaat etmem lazım

İletişim adreslerinden ilgilenmeyebilirler farklı bir operatör kullandığınız için bu, yüzden Müdürlüğe müracaat etmen daha doğru olacaktır.

Bir süre bölge müdürlüğüne gidemem ayağımda kırık var yürüyemiyorum aradım fakat cevap alamadım bugün kapalılarmış sanırım yarın tekrar deneyeceğim

Hocam sundukları hizmet 21. YY hizmeti ancak başvuru yöntemleri hala 20. yüzyıldan kalma. Ne demek Bölge Müdürlüğü’ne gidip başvurmak yahu bu devirde?

1 Beğeni

Geçmiş olsun. size özelden daha detaylı bilgi veriyorum, dediklerimi uygularsanız.

Teşekkürler bekliyorum…

Herhangi bir gelişme yaşanmadı ne türk telekom ne de türknet benimle iletişime geçiyor 6 gündür internetim yok OIM’den sadece botlardan aynı mesajları alıyorum son derecede rezil bir durum destek ekibinin bu kadar yetersiz ve ilgisiz kalması çok sinir bozucu merdiven altı teknolojik ürün satan markaların müşteri hizmetleri gibi