Turknet teknik destek yetersizligi

hayatımda görüp gorebilecegim en vasat teknik ekibi bulunduran kuruluş. 1 dediği 1 dediklerini tutmuyor internetimizin alt yapı değişikliği için başvurun max 7 günde gelir dediler iyi dedik bir şey olmaz 7 günü asmaz dedik ama yanılmışız internete şu an o kadar ihtiyacimiz olmasına rağmen TurkNet sağ olsun internet vermiyor neymiş yanlışlıkla türktelekom alt yapı değişikliği başvurusunu iptal etmiş çocuk kandırıyor galiba biz beceremedik diyemiyorlar böyle yalana siginiyor 2.5 yıllık TurkNet kullanıcısı olmama ragmen internetim 2 gün daha da gelmezse internetimi değiştireceğim hic değilse diğer firmalar daha hızlı gelir halleder. sonuc olarak internetiniz problemli olmasın TurkNet yapamiyor

Kimse size yalan söylemiyor. YAPA’dan VAE’ye mi geçmek istemiştiniz?

umarım başınıza gelir . benim internetim kesiliyordu ikide bir destek talebi açtım türk telekom geldi vaeye geçme şansınız var dedi ben de o gün kalsın dedim sonra destekten mesaj geldi vaeye geçin 7 gün kesilir dedi net tamam dedim 4 5 gün geçti hangi durumda dedim diyorlar ki türk telekom yanlışlıkla iptal etmiş yalana bak yapamadim demiyorlarlar sucu türk telekoma atiyorlar

12 gündür internetsizim pazartesine kadar da sonuç çıkmazsa türk telekoma geçcem . sakin TurkNet işiniz dusmesin

Ben YAPA’dan VAE’ye geçmek istemiştim, aynı günün akşamında VAE geçmiştim. Neden herkeste böyle uzun sürüyor anlamadım, demek ki bölgenizde ki telekom ekipleri iyi çalışmıyor :frowning:

3 Beğeni

Pazartesi ye kadar bekledikten sonra biraz daha bekleyin derim.

ben sınava hazırlanıyorum daha bekleyecek zamanım yok 12 gün yeterince uzun bir zamandı zaten ama şunu anladim bir daha turknetten teknik destek alınmayacağını hatta TurkNet bulasilmayacaginj

Hocam sıkıntınızı anlıyorum ben de 15 güne yakın bir süre geçiş nedeniyle internetsiz kalmıştım ancak bu TurkNet ile alakalı bir durum değildi. TT kaynaklı bir port hatası benim internetsiz kalmama neden olmuştu. Ve de tutumunuz açıkcası çok rahatsız edici, diğer arkadaşlara ‘umarım başınıza gelir’ tarzı yaklaşımlarınız etik de değil. Burada sakin bir biçimde sorununuzu anlatmanız ve ilgili taraflara iletmeniz gerekiyor kaldı ki burası forum Şikayet Var platformu değil. Sıkıntınızı adım adım aşama aşama anlatıp diğer arkadaşlara rehber olmanız gerekiyor. Sonra elbette TurkNet’ten çıkabilirsiniz adamlar sizi bağlamıyor kaldı ki taahhütleri dahi yok.

4 Beğeni

Valla güzel kardeşim bak ben TurkNet kullanıcısı olarak VAE altyapısı kullanıyorum. Benim ankastre kutumda bir arızam vardı TTnet ekibi 5 dk içinde yaptı gitti ve ben o 5 dk lık işçilik için arıza kaydı açarak 15 gün bekledim. Türknetin suçu yok sen VAE’den Yapa’ya geçmek istiyorsun fakat o hattın taşınması için Önce Vae Den senin analog kablonun çıkması lazım Burdada ilk TTnet ekipleri devereye girer TTnet ekiblerinin yaptıkları sorumsuzlukları TurkNet 'e vurma iyi düşün Çünkü TurkNet Yapa saha ekibi VAE altyapısına müdahale bulunma yetkisi yok…

2 Beğeni

peki madem öyle uzayan bir süreç 2 3 defa sormama rağmen 7 günü geçmez di mi dememe rağmen yok güvenin diyorlar sonuç o zaman dicekler ki 1 gün de sürebilir 15 gün de ben de geçiş yaptırmazdım TurkNet de masum değil yanu

Masum demedik ama tek bir ağızdan bilgi almayın siz de. Farklı saatlerde destek birimine yazın bilgi alın zaten arkadaşların görevi bu. Baktınız biri diyor 7 gün biri diyor 10 gün bunu belirtin son konuşmanızda. Ya da kendiniz bir çıkarıma varın hocam bu işler böyle işliyor maalesef.

biz düşünemedik zaten günde 10 kere yaziyom sonuç ne 0 TurkNet kadar temsilciliği leş başka firma tanımadım

Bu üslupla yazıyorsanız sorununuzun çözüme kavuşturulmaması normal :smiley: İyi günler dilerim

Zaten normal sürede 7 gün dolmadan bu işlem tamamlanırdı. Ama orada size belirtildiği üzere tt tarafında hatalı işlem yapılmış.

Size şiddetle vodafone net veya dsmart öneriyorum bu durumda. İyi günler dilerim.

turk telekom ilk gün geldi kabloları halletti turknetin hatası var neden bu kadar savunuyorsunuz TurkNet leş bi firma

bugün TurkNet yine şaşırtmadı yine iptal edilmiş başvuru boşuna leş demiyoruz

Merhaba, müşteri numaranızı bana özel mesaj üzerinden iletirseniz size bu konuda yardımcı olmaya çalışabilirim.

Savunmuyorum yaşadıklarımızı sana söylüyoruz ben müsteri temsilcisi veya teknik ekibden değilim bende senin gibi bir müşteriyim tüketiciyim.