TurkNet Sorunum Nasıl Çözüldü?

Merhabalar,

Bugün buraya 19.03.2021 tarihinde ki DSL ışığımın yanmaması ile başlayan teknik sorunumun @EFG ’nin de destekleri ile çözüme nasıl kavuştuğunu anlatıyorum.

19.03.2021 tarihinde gece saatlerinde internetim gitti ve sabah bu konu ile ilgili DSL ışığım yanmıyor diyerek konu açtım. Başta konu Türk Telekom’a iletildiğinde 20.03.2021 tarihinde Türk Telekom’a iletilen iki iş emrini de Türk Telekom “TT Kaynaklı Arıza Yok” diyerek kapattı buna istinaden 21.03.2021 tarihinde gelen teknik servis firmasının Yöneticisi ile iletişime geçerek erken saatlerde gelmelerini sağladım.

TurkNet’in servis sağlayıcısına ait çalışan “Atlak Bağlantı” sorunu olduğunu belirtti buna istinaden ben de VAE’ye geçmek istiyordum. Semtimde fiber dönüşüm yapıldığı için “Mevcut Altyapı Yok” deniyor her sistemde port gözükmüyor fakat Türk Telekom’un CEO’sunun asistanı ile iletişime geçerek bağlı olduğum santral ile mevcut altyapı çalışmasının ne zaman biteceğini ve port durumunu sorguladım…

Bu sorgularıma istinaden VAE altyapısına geçebileceğimi sistemde port yok sorunu gözüküyor olsa da mevcutta altyapıda yapılan çalışmalar nedeniyle o sorunun gözüktüğünü fakat halihazırda port olduğunu belirttiler.

Ben de TurkNet’e bunu bildirdim ve bağlı olduğum santral ile iletişime geçerek YAPA’dan VAE’ye geçişimi tamamlıyorlar bugün içerisinde geçişimi yapacaklar. (Bu yazıyı yazarken sorunumla ilgilenen Fatih Bey aradı ve geçişimi sağladığını bildirdi).

TurkNet tarafında @EFG ’ye süreci hızlandırdığı için teşekkür ederim ben de bağlantılarım ile ekstra destekte bulunarak sorunumu hızlıca çözdüm umarım altyapı tamamen düzeldiğinde tekrardan YAPA’da veya Gigafiber ‘de buluşmak dileğiyle.

Sorunum hızlı çözüldüğü için TurkNet ‘E teşekkürler. :purple_heart:

3 Beğeni

İyi kullanımlar dilerim :hugs:

1 Beğeni

Selamlar, tüm kullanıcılarımıza buradan elimden geldiği kadar yardımcı olup sorunları çözdürmeye çalışıyorum. Bu geri dönüşleri almak beni de mutlu ediyor. Umarım sorunsuz bir şekilde kullanımınıza devam edersiniz. Bir sıkıntı yaşarsanız bana nereden ulaşabileceğinizi biliyorsunuz :muscle:

2 Beğeni

Türk Telekom CEO Asistanı’nın mailini paylaşabilir misiniz? 2 arkadaşım var onlar için VAE veya fiber altyapı talebinde bulunmak istiyorum hatta bizim mahallede de port sıkıntısı var kimse internet alamıyor. Bir arkadaşıma ozelmusteriyonetimi maili sayesinde getirttirmiştik ama maalesef onu kapatmışlar.