Türknet serüvenimiz başlamadan bitti

Mevzu gigafiber ise haklısınız ben Türk Telekom altyapı anladım

Yani zaten ilgisizlikten kastım TurkNet ekiplrri bile evimize geçen cumartesi geldi 10. Gün falan belki 2. 3. Günde gelseler sorun daha erken halollacak ama sanki koskoca firma 2 3 kişiyle çalışıyor

Gigafiber için beklemeye değer :slightly_smiling_face:

Sen kendi pencerenden beklemeye değer diyorsun 5 kişilik bir ailede 2 hafta internetsiz kalda göreyim bakayım ben haric digerlerinin hızla bir isi bile yok 16 mgbit adsl koy tamam derler ama insanlara eziyet çektiriyorum kac haftadır tonla mobile para gidiyor

Ben gigafiber için değer diyorum kendi düşüncem gerekirse komşuya para öder gelene kadar ondan kullanırım yinede beklerim tabi yakın bir tarihte gelecekse yinede karar sizin

Merhaba @Yusuf35, sizin bölgenizde GigaFiber’imiz var. Ancak ana hatta şu an yaşanılan sorun nedeniyle o bölge özelinde bir hizmet veremiyoruz :frowning: Arkadaşlarım geçen hafta içi bana yazdığınızdan sonra sürecinizi detaylı olarak kontrol ederek size bu konuda yardımcı olmaya çalışıyorlar.

Size geçen hafta (bu hafta bölgeye gelip kontrol edeceğiz) dedik ve geldik hattı kontrol ettik. Daha sonra bu arızayı gördük ve çözümlemek için çalışmalara başlayacağımızı size söyledik…

Tabii takdir sizin, karar sizin. 1000 Mbps hızlarını kullanmak istemezseniz siz bilirsiniz :confused:

1000 mbit eszamanlı uygun fiyata internet için bazı seyler tolare edilebilir bence. Ama bu kadar uzun bir sürede kendi altyapısında TurkNet in sorunu çözememesi müdahelenin bu kadar uzun sürmesi TurkNet tarafında eksikliklerin olduğunun göstergesidir bence. TT altyapısı olsa TurkNet in yapabileceği bir şey yok hak veririm TT nin diğer iss lere yaklaşımından ötürü.Ama kendi altyapısında dahi süreçler bu kadar uzuyorsa organizasyon yapısında hata ve eksiklikler olduğunun sonucudur.

3 Beğeni

Ben hem TurkNet VDSL hemde baska bir firmanın fiber altyapısında gigbait internet kullanıcısıyım. Fiber altyapısını kullandığım firma fiyat olarak çok daha pahalı upload hızı 20 mbit ama gecen hafta bir problem yasadım telefonla ulasıp arıza kaydı bıraktım ve 1 saat sonra arandım ve aynı gün teknik ekip gelerek aynı gün sorunu giderdi. Bu dediğim iss tede TT altyapısındada olsaydım TurkNet veya baska iss lerdede oldugu gibi aynı sıkıntılı sürecleri yasardım o kesim TT yüzünden ama kendi altyapısında bir firmanın bu derece uzun sürelerde sorunu cözememesi kabul edilmesi zor bir durum bence

3 Beğeni

İste sorun da burda benim evime basvurudan 10. Gün sonra gelip soruna bakıyorsunuz bu aşırı saçma 2. 3. Günde gelebilseniz belki şu ana kadar beklemem sonuc verirdi ama şu an bile bana tariy veremiyorsunuz içimi rahatlatmak adına hiçbir girişim yok sizden yine insancıl cevaplar alabiliyoruz ama TurkNet Online İşlem Merkezi’de robottan farksızlar hep ilgileniyoruz ilgileniyoruz ama bizi düşünen yok o zaman mobilde aldığımız internetin paralarını karşılayın internetsiz kaldığımız sürenin biz de tamam diyelim

Fiber kullandığım firma bana arızadan ötürü bir kod yolladı ve cep telefonuma 8 gb internette hediye etti müşteri memnuniyeti adına bu arada :slight_smile:

2 Beğeni

@BLackOwL altyapı Türk telekom degil turknetin gigafiber altyapısı ayrıca Türk telekomun olsa bile hiçbir müşteri 2 hafta bekletilmemeli bize altyapı ekiplerini 10. Günde yolladılar daha erken bile yollasalar daha güzel sonuclar alabilirdik evde herkes mobil hattina 2. Seferdir internet alıyolar giden parayı siz düşünün

Önemli değil lakin ulaşmayacak gibi gigafiber hizmetini en cok isteyen benim ama evdekiler de kendince haklılar hala internetsizler şu altyapı birimi ile keşke iletişim kurabilsek dertlerini anlayabilsek net bi tarih asla alamıyoruz

iki kere yolladılar :slight_smile: ilkini arıza kaydını actıgımda yolladı. Sonrasında bir daha yolladılar :slight_smile:

Gigafiber bağlanmadan eski interneti kapattırmasaydınız keşke 1 hafta boyunca hem gigafiber hem vdsl farklı modemlere bağlı durdu bende sonuçta birbiriyle alakası yok iki altyapının.

2 Beğeni

Şimdi fevri karar almadan bana bir iki gün müsade edin lütfen. Çünkü ülkemizde kullanılan internet hızının kat kat üstünde hızlardan ve teknolojilerden bahsediyoruz.

Biz de her sorunun çözümünü en minimal seviyelerde tutmayı isteriz ancak bazı durumlarda ne yazık ki süreçte bir kaç gün farklılık oluşuyor.

3 Beğeni

@Yusuf35 nacizane tavsiyem gecici bir çözüm üret ev halkına bir şekilde. @EFG konuya dahil olduysa çözecektir en kısa sürede forumda bir çok örneği mevcut :slight_smile:

1 Beğeni

Aslında bu konuda yaşanılan tüm aksaklık süreçlerinde @Yusuf35’in yanında oldum. En güzel bilgileri onunla paylaştım. Artık kendi kararı… Bu konu şirketimiz içerisinden de takip ediliyor.

1 Beğeni

@EFG Bana gösterdiğiniz ilgi ve alaka için çok teşekkür ederim zaten size özelden de bunu belirttim iyi niyetinizden asla şüphem yok lakin benim açımdan da zor bi süreç eğer dediğiniz gibi 1 2 gün sürecekse bu işlem 2 hafta bekleyen bunu da bekler ama dahası çok zor bugün baska bir iss’ye başvuru yaptım dediğim gibi çözecekseniz o issden başvurumu geri alırım

Bu arada dediğiniz şey söyle bizim ev internetinin tahattut süresi sona ermişti ve malum iss’nin tahattutsuz kampanyası falan yok biz de tütknet 2 gün içinde kurulur dediği için sorun olarak algılamadık olan oldu işte

1 Beğeni

4 yıl önce bana taahhütsüz paket vermişlerdi ttde uygun fiyata 1 ay daha taahhütten sonra denemek için TurkNet 'e geçiyordum o sıralarda tabii bu işlemi müdürlükte yaptırdım